Sinds 2006 zit ik bij manege eemsrakkers waar je nu eindelijk eens verder komt..
eind december ben ik gevraagt voor wedstrijd team (e-team) ik zou als reserve staan maar door mijn grote (eindelijk een voordeel) mocht ik meteen mee doen.
Op mijn 1e manege ben ik eens onder het paard gevallen toen ik in galop erop moest (de bijzet teugel schoot los en de singel zat niet goed vast). Dus een beetje met angst in mijn schoenen heb ik ja gezegt voor de wedstrijd team en hard aan het knokken geweest om in galop erop te durven.. (oefeningen waren geen probleem alleen de opsprong)
11 april was mijn 1e wedstrijd.. met nog weinig training zijn we toch 3e geworden in altena..

en 8 mei was mijn 2e in bronneger met onze 1e plek..

We moesten nog maar 2 winstpunten voor d-team.. en in altena zijn we met een 5,990 met 1 winstpunt weg gegaan en in bronneger met 6,960 weg gegaan en dus 2 winstpunten mee..
nu word het ontzettend hard trainen voor de d-team die we kunnen laten zien volgend jaar

we trainen maar anderhalf uur in de week en 1x per maand krijgen we sinds nu een uurtje erbij voor de punten op de I

ik weet mijn fouten hier op de foto's en ook dat het paard wat 'slordig' loopt