Aan het werk!

De draf-knop gaat steeds beter werken!!

En lekker klaar.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MARKdeGROOT schreef:
Ymke schreef:Jeeeemig, wat is ze die achterhand er goed onder gaan zetten in vergelijking met een paar maanden terug!!Echt een heel verschil!
Mooi pad ook!
Savannah__ schreef:Het is zeker een knappert! haha (A)
Longeren ziet er ook goed uit! Heb je ook wel eens een passoa gedaan werkt ook super fijn!
xx
Amaretto27 schreef:Mooooooooi paard!
Silence schreef:Ik zou graag het neusje er meer uit zien, maar vraag me af of of je paard dat wel kan gekeken naar hoe je hulpteugel staat afgesteld.
RobbyK schreef:Ziet er erg ontspannen uit! en gave pad!
sonador21 schreef:ja iets minder naar beneden, verder loopt ze super!
sharona87 schreef:Goed voor elkaar.
Ze gaat echt de achterhand en rug gebruiken.
Alleen wat sommige zeggen iets minder diep, maar zit er nu ook lijn tussen de voorbenen? Want dan kan ze tuurlijk niet naar voren
Komt helemaal goed met je schimpie!
Suzan_bobar schreef:Ik denk dat de tip is om te proberen het hoofd wat meer tegen de loodlijn aan te laten lopen. JE paard loopt nu te ver achter de loodlijn met zijn hoofd.
Verder ziet het er prima uit hoor
Anne Marie schreef:Eerste gedachte? Oei, onderhals is behoorlijk aangespannen tijdens longeren, dat wordt heeeel veel trainen om dat weer af te leren... Mooi paard wel.
maaikemuis schreef:Voor het plaatje loopt ze misschien te diep, maar het kan ook fijn zijn om een paard juist op deze manier te longeren zo af en toe om de lengte in de rug fijn te krijgen. Ze kropt zichzelf niet op (onderhals valt best mee) en de achterhand doet fijn mee. Daarnaast vind ik dat ze haar rug mooi lang maakt. Als dit het doel is van deze training, dan denk ik dat deze geslaagd is.
Anne Marie schreef:Eerste gedachte? Oei, onderhals is behoorlijk aangespannen tijdens longeren, dat wordt heeeel veel trainen om dat weer af te leren... Mooi paard wel.