Sunny en ik hebben zaterdag meegedaan aan de shetlanderindoor. Het was voor ons de eerste keer, en het ging echt super. We hebben meegedaan met mendressuur B, vaardigheid en lange lijnen Licht. Met lange lijnen zijn we 4e geworden met 115 punten (van max 180) met vaardigheid werden we 3e, mendressuur 2e en we gingen naar huis als dagkampioen mennen! (foto's van het mennen: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=181&t=1267986)
thnx Sunny is 1.05, 1.06 zoiets. Moet hem nog officieel laten meten.
groetjes, lacuna
Eliine
Geplaatst: 30-03-10 09:28
Nou voor je eerste wedstrijd ziet het er absoluut goed uit! Ik weet niet wat de verbeterpunten waren op je protocol? Maar wellicht kun je hem proberen wat meer in de aanleuning te krijgen. Heb het idee dat hij nu nog wat over de schouder weg wilt lopen. Nouja tis ook lastig zonder benen of lamoen (zo heet dat toch bij het mennen ) om ze goed recht te houden in het begin.
Bedankt! Dat was ook voornamelijk door mijn zenuwen. Zag ook bij het mennen dat ik hem veel te soft gereden heb, hij kan veel meer. Over het over de schouder weglopen, dat valt alles mee als ik mijn buitenleidsel er gewoon aan houd. Ik moet hem op wedstrijden gewoon iets beter voorbrengen, iets meer duidelijkheid geven en dan weet ik zeker dat hij zich nog beter laat zien Kortom... wedstrijdkilometers maken Groetjes, lacuna
VanHuisUit
Geplaatst: 31-03-10 21:54
Sun is echt een mooie shetlander en het ziet er ook lekker ontspannen uit, mooi!
dorieeen
Geplaatst: 31-03-10 21:57
Ziet er leuk uit! leuke shet, komen die schuurplekken door de deken?