Daisy @ work

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BWendyB

Daisy @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 17:26

Ik was vandaag weer eens bij mijn fjordje. Ik wou eigenlijk gaan longeren, maar de binnenbak was vol en de buitenbak was te hard, dus heb haar alleen wat laten stappen aan de longe en wat grondwerk gedaan. Het is een fjordenmerrie van bijna 3 jaar.
En ja ik doe aan bitloos en boomloos. Wil haar in de zomervakantie gaan inrijden.

Afbeelding

Afbeelding
Lekker ontspannen. (en ja ik weet het longe te lang..)

Afbeelding
Hier hetzelfde :)

Afbeelding
Nou even klaarmaken voor andere kant. Wat kijkt ze toch lieff, helemaal in love :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
cheeese :+:
Afbeelding

Afbeelding
Deze vind ik een mooie foto, alleen jammer van die poepvlek , zitten rollen in de stal.. :P

En toen weer in het "weiland" gezet samen met haar andere vriendinnetje.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Samen eten..tja het beste sport van de fjord :D

En nog een grondwerk filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=HDCMg_FvsKA

(er zat de hele tijd een hond erbij te blaffen, erg iritant... en kon ook geen passend liedje vinden :+ )

:wave: reactie zou leuk zijn :)

_Sofie

Re: Daisy @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:38

Leuke fjord heb je!
Ziet er goed uit.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 07:58

Hey Wendy, ziet er goed uit, Daisy lijkt erg ontspannen.
Mooi hoofdstel ook ;)
Ga zo door ;)
Gisteren elkaar weer misgelopen,jullie waren zo snel haha :D
Zie je binnenkort wel weer,veel plezier met daisss ;)

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 08:08

dankjewel :D
Ja we waren er ook wel vroeg, was iets vroeger vrij.
Dat zal wel lukken, ben helemaal verliefd op der :+:

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 09:50

leuke fjord , leuke foto's

alleen wel vies hahaha.

haf_sjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 10:24

leuke fjord is ze toch ondanks dat ze vies is, haha

Over je filmpje ik heb nog wel een tip voor je,
met het aaien met de zweep kom je in het begin heel erg als een roofdier over, je maakt heel sluiperige bewegingen met de zweep. Probeer er zelf veel ontspannener bij te staan en meer te lachen en ook echt doen alsof er niks aan de hand is. Misschien dan nog maar niet over haar hoofd heen met de zweep want ze staat er nu nog niet echt ontspannen bij. Verder natuurlijk wel super goed dat je dit zo oefent.

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 10:25

haf_sjakie schreef:

met het aaien met de zweep kom je in het begin heel erg als een roofdier over, je maakt heel sluiperige bewegingen met de zweep. Probeer er zelf veel ontspannener bij te staan en meer te lachen en ook echt doen alsof er niks aan de hand is. Misschien dan nog maar niet over haar hoofd heen met de zweep want ze staat er nu nog niet echt ontspannen bij. Verder natuurlijk wel super goed dat je dit zo oefent.

Hihi dankjewel, ja ze had net gerolt in haar stal ,in een natte plek..
Oke, vond zelf dat ze wel ontspannen was, ze staat ook op rust namelijk :) Maar bedankt! :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 10:32

haf_sjakie schreef:

Ze is oplettend maar niet echt ontspannen? Waaraan merk je dat op? Ik vind dat dit wel kan hoor. :)

Leuke fjord heb je TS. :D

haf_sjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 10:38

Somebitch schreef:
haf_sjakie schreef:

Ze is oplettend maar niet echt ontspannen? Waaraan merk je dat op? Ik vind dat dit wel kan hoor. :)

Leuke fjord heb je TS. :D

ik zeg ook niet dat het niet kan, ik geef een tip over hoe ik het zou doen...
ik zie echter wel een iets ''gespannen' paard, oren naar achter, hoofd omhoog, klein pasje...
en ik geef voornamelijk een tip voor wendy, dat ik als ik haar was mezelf minder als roofdier zou gedragen door de bewegingen wat minder sluiperig te maken, meer vloeiend en ritmisch.

Verder geen commentaar dus, alleen een tip!
ik vind dat wendy leuk bezig is zo met haar fjordje dus dit wil ik alleen maar stimuleren ;)

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:53

Fijne foto's meis!
Wat betreft het filmpje, je geeft een beetje tegenstrijdige aanwijzingen met de zweep. Met longeren is het een hulpmiddel om haar actiever te laten lopen en met grondwerk moet het juist haar vriendje worden.
Verder vind ik persoonlijk dat ze teveel gefocusst is op andere dingen ipv jouw.
Wel tof dat een fjord zo meedraaft, dat doet cun echt niet :P

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 19:56

Mieke_Cunna schreef:
Verder vind ik persoonlijk dat ze teveel gefocusst is op andere dingen ipv jouw.

Komt vooral door die stomme blaffende hond _-:(

Verder bedankt :D