Nougoed, normaal sta ik dus de hele dag een beetje in de wei samen met mijn vriend Nyk. Dan eten we de hele dag lekker hooi en bijten we elkaar af en toe eens in de benen als we langs elkaar lopen.
Een paar keer in de week komt er een meisje op een roze scooter. Dat is mijn verzorgster. Ze heet volgens mij Hannah maar mijn baasje noemt haar ook weleens Anky.
Ik ben altijd erg blij als ze komt, dan krijg ik veel snoepjes. Daarvoor moet ik wel wat doen.. Ze noemt het 'VD-en'.. Ik weet niet wat het betekent maar ik denk dat het VoertijD betekent!

Gisteren kwam ze weer en had ze een groot zwart ding mee.. Ik wist niet wat het was maar het maakte piepgeluidjes..
Ik vroeg me af of je het kon eten..
Bleeeeegh! Dat smaakte vies zeg.
Bah Bah Bah!
Maargoed, toen gingen we VoertijDeren.. Echt leuk!

Er is dus een kunstje die ik weleens moet doen waarbij ik m'n bovenlip op moet trekken.. Ze noemt het altijd 'Fleem'. Ik weet niet wat fleem betekent maar als ik dan mijn lip optrek stopt het vrouwtje altijd iets lekkers in mijn onderlip!

Na het VoedertijDeren wilde Hannah graag een paar foto's van mij maken. Ik als hengst moet daar natuurlijk wel aantrekkelijk opstaan.

Dus, ik zette mijn grootste glimlach op;
Hierom moest mijn baasje er hard lachen.. Ik snapte niet zo goed waarom dus ik stak mijn tong naar haar uit.. Lekker Puh!
Ook hierom moest ze lachen..

Ben ik niet aantrekkelijk?

Zo, nu ga ik weer verder met mijn hooi eten!

Edit; typfout