Parelli online & liberty

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alicia2u

Parelli online & liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-10 17:36

Eindelijk is de sneeuw verdwenen en kunnen Lb en ik weer wat actievere dingen gaan doen. Vandaag dus wat geoefend met online en liberty en mn vriend heeft het gefilmd.

Lb begon wat op adrenaline omdat de paarden in de wei tegenover de bak lekker aan het rennen waren. We hebben dus lekker actief op kunnen warmen. Waar ik daarbij wel van stond te kijken was dat hij een vliegende wissel deed van de ene overkruisde galop naar de andere (ergens in het begin van het filmpje).

We hebben liberty voor het eerst sinds lange tijd in de bak gedaan inclusief circling game en change of directions. Ik ben erg trots op onze voortgang :) Toen we net met de figure-8 begonnen kwam er echter iemand anders bij en moest ik terug online gaan. Toch nog heerlijk gespeeld.

Helaas blijft youtube mn audio eraf gooien, wat jammer is, want ik had twee hele toepasselijke en leuke liedjes eronder gezet. Dus helaas pindakaas, dan maar zonder geluid (want audioswap doet het ook niet). Of zet je eigen liedje op ;)

Edit: een of andere slimmerik had een trukje, dus de audio doet het weer :D

lovelance

Re: Parelli online & liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 02:32

Gaaf filmpje! LB ziet er erg goed uit. Heerlijk dat je wat kan doen! Ik mis een goede bak nu wel, alles is nu zo nat bij ons.

Ik moet wel zeggen dat ik je nog steeds enorm gróót vind in je bewegingen. Je bent heel veel aan t bewegen, meer dan LB. Ook vind ik dat je wel heel veel fase 4 nodig hebt tijdens je send en change of directions. Vooral tegen het eind komt dit heel onrustig over. Je hebt weinig momenten dat je armen niks doen :P

Alicia2u

Re: Parelli online & liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-10 10:17

haha, dat klopt wel, ik heb nog steeds moeite met de 45ft line. Ik probeer heel hard om mezelf niet in de knoop te leggen, inclusief string (wat voor veel bewegingen zorgt). Ik moet inderdaad proberen minder te (gaan) doen. Overigens doe ik geen fase 4s in het filmpje, het blijft fase 3; fase 4 zou ik em echt aanraken, dat doe ik niet. Ik doe in de change of directions een fase 3 follow-through omdat hij vaak de neiging heeft om stil te blijven staan in de bocht (iets van de nieuwe levels en het helpt wel goed).
Overigens heb ik ook hele mooie stukjes CG met mij in mooie neutral, maar dat is best saai om te laten zien ;)

Bedankt voor de tips! Ik zal er op blijven letten.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 21:41

Alicia2u schreef:
Overigens heb ik ook hele mooie stukjes CG met mij in mooie neutral, maar dat is best saai om te laten zien ;)

Helemaal niet, kom maar op :D

Ik ga mee met wat Stephany al zegt, inderdaad nog steeds véél en GROOT, ik zie erg weinig subtiele fase één. Daar zou ik aan werken. :)