eindelijk issie af het filmpje voorde green riders hyves (http://green-riders.hyves.net)met veel leden
Wauw, weer een prachtig filmpje, GR!Super hoe jullie met paarden omgaan .En een liedje (rond 2.20) ken ik uit een paardenfilm .
nee allemaal verschillende ruiters meeste wonen in Nederland alleen ik dus in frankrijk haha liedje 2 is idd van Spirit
wauw wat mooi zeg!!Ik heb een vraag:Mij lijkt natural horsemanship ook erg leuk, maar wij hebben geen bak.Hoe kan ik daar dan het beste mee beginnen en hoe?
nou ik heb het allemaal geleerd van lezen, video's bekijken en goed naar de paardjes kijken en hiermee rustig beginnen Je kan ook lessen volgen in NH maar dan moet je natuurlijk goed opletten bij wie.
loyce_ schreef:Wauw dit is zoooo gaaf ! Jij mag mij wel een x lesgeven haha Prima, lessen worden alleen wel gegeven in Frankrijk
Super gedaan Vind leuk om zo iedereen eens samen te zien in zo 1 filmpje Ja, jammer dat we niet allemaal bij elkaar wonen he zou zo cool zijn
hij is echt mooi geworden en ik vind het ook super leuk dat ik er in voorkom met mn beestjes Lijkt me echt leuk om een keer met iedereen bij elkaar te komen ofzo.
Echt een heel mooi filmpje! En bijpassende muziek.Op het einde is het wel grappig: onbekend met Ilse? xD
@ lotte: ja idd jammer dat nederland voor mij zo ver weg is... @ Kattia1993: ahaha ja ik wist even de namen niet meer en hij MOEST op youtube die dag
Mooi hoor!Klopt het dat er ook een aantal stukjes van Vienna in zitten?Die steiger met cape, en liggen op de dijk(?)
Gaaf joh! En dat filmpje is ook harstikke leuk! Je moet maar eens op mijn profiel kijken, onderaan staan ook foto's van freestyle