Noble in het compliment! (filmpje)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Noble in het compliment! (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 10:19

Hooi

Ik wilde jullie graag Noble's nieuwe kunstje laten zien. En dat is het compliment!

Hij doet het echt super alleen, Nu wil ik Noble leren dat hij op een tikje van de zweep en een commando het compliment doet ipv dat ik zijn been op moet tillen (daar na doet hij het van zelf) Iemand tips daar voor?

Nou hier is het filmpje!

Vie

Re: Noble in het compliment! (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 10:20

[GVL] -> [GVL-ITP]

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 10:22

+:)+

SUPERGOED! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 10:28

dankje! :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:36

Oh je vroeg btw nog tips, nou geef je nu een commando als je 'm in het compliment zet? je zou bijv. als commando het puntje van je zweep onder z'n buik kunnen houden en dan hem in 't compliment zetten, of je hand omlaag doen en bijv. Kneel zeggen.. en dan 'm in 't compliment zetten.. en dan heel vaak herhalen tot hij 't op stemcommando en/of zweep/hand commando kan! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:39

oke ja nu pak ik zijn voetje op en zeg ik laag maar als ik zijn voetje niet optil en laag zegt snapt hij niet wat hij moet doen.
verder trek of duw ik hem niet naar beneden allen oppakken en laag zeggen dan gaat hij verder vanzelf. Maar ik zal eens proberen wat jij zij! kijken of het lukt!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:49

Wauw goed hoor! Ik ben ook wat vd aan het oefenen en ik hoop dat ze ook ooit eens het compliment zal kunnen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:50

voor noble is het het derde kunstje! en vond het eerlijk gezegd makkelijker aanteleren dan ik verwacht had :) !

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 12:20

Durfde hij dan snel echt te zakken? Waardoor hij dan gaat knielen?

Het is echt een leuk kunstje, jullie doen hem leuk ;)

kim18aJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:22

heel goed!

en hoe je de jambette aan kunt leren:

je zegt ''je commando er voor''
pakt zijn been tilt hem op
en zet hem weer neer en beloon met een klopje.
vaak oefenen en zodra hij ook maar een heel klein beetje op tilt geef je hem een snoepje!

succes :)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:28

Zo he, dat doet 'ie soepel! :D Mijn Haf vind het nog wat spannend, die ploft soms écht gewoon neer :=
TIP: Stemcommando is erg handig, bijv. kleine tikjes met je platte hand op het been en iets naar achter bewegen
wil misschien wel wat zijn voor de toekomst! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:42

Bedankt iedereen voor de tips!

@Sidera: in het begin durfde hij idd niet snel te zakken nee. Maar toen hij eenmaal door had dat het niet eng was. Zakte hij vrij snel

In het begin heb ik steeds een snoepje naar beneden gedaan en zijn been op getilt zo dat hij zou zakken. Toen dat goed ging pakte ik alleen zijn been op en duwde dat naar achter en zij gelijk tijdig het commando. en als hij er dan in stond kreeg hij zijn beloning :)

@NHevaVD: hij is inmiddels erg soepel ja :) maar dat was hij zeker niet toen ik hem kreeg. Heb eerst zijn nek soepel gemaakt door hem met een snoepje zijn nek diep in te laten buigen naar opzij en naar beneden.
Noble vond het eerst ook spannend hoor.. en vooral om zijn knie op de grond te leggen. Maar naar loop van tijd werd dat wel steeds beter :)