Plaats hier je meest grappige VD foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wachtff

Plaats hier je meest grappige VD foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 10:12

Hooii :wave:

Ik vindt het altijd zo leuk om in dit forum te kijken naar de vrijheidsdressuurfoto's, erg knap allemaal maar ik zie steeds vaker dezelfde oefeningen tegenkomen: Jambette, stijgeren, compliment etc.

Nou vroeg ik mij af, zijn er ook paarden/pony's die andere trukjes erbij hebben geleerd? Ik heb al een pony, zittend voor de kar gezien en een pony die op zijn knieën kruipt... _O-

Kom maar op met die grappige foto's! :D Ben benieuwd!

(Ik heb overgens zelf geen VD-paard of eigen foto's van VD-paarden, mijn merrie is nog te jong)

Wachtff

Re: Plaats hier je meest grappige VD foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 09:09

Mmmm... niemand met grappige paarden zeker :P

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:13

Mijn paard kan smakken of slurpen, ken nog geen ander paard die dat kan :P Maar een foto zal ik moeten zoeken... :P
*deze foto hou je tegoed kan er zo geen een vinden of anders maak ik morgen een filmpje ervan*

Verder kan ze balonnen stuk trappen
Afbeelding

Maar dat is weer een simpele variant van op iets stampen, als ik iets aanwijs stampt ze erop van een ballon tot een ton voor herrie. En een aantal keer achter elkaar door laten doen en je hebt tellen. Maar dat is ook iets wat elk paard heel makkelijk kan.

Zit te denken naar andere leuke dingen, ze kan van alles vastpakken van knuffels, theedoeken tot een sambabal waar ze mee schudt, maar goed dat zijn ook allemaal van die simpele standaard dingen.

Ik blijf de spectaculaire dingen toch altijd het leukste vinden, dat zijn echt oefeningen waar gewoon veel vertrouwen en oefening voor nodig is. Die kleine oefeningetjes gebruik ik meer voor de leuk om wat afwisseling in het VD-werk te houden.
Liggen, plat liggen, knielen en wat Jauke doet; kruipen dat is ook gewoon briljant.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:43

Gaaf! :D
Mijn paard kan ook gekke dingen, heb er jammer genoeg nog niet veel pics van...
Maar hier is er in ieder geval 1 van!

Gekke bekken trekken! :D
Afbeelding

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 08:22

@Bojangles: Hahaha, wat grappig! Hoe heb je haar leren slurpen dan? Deed ze dit vanuit zichzelf en heb je daarna steeds beloond ofzo? Wel knap dat ze niet bang is voor die balonnen :D

@Miska: wow, doet ze dat op commando?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 08:30

Bijna! :P
Enne het is een -hij- ...! :o
Maar die verwarring maken heel veel mensen, dus reken je het niet aan. :=
Hij heeft gewoon een hoog My Little Pony gehalte. :+

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 08:33

Haha, komt omdat ik zijn foto's al eerder heb gezien met een roze showhalster := Vandaar dat ik dacht dat het een meisje was _O- sorry ;)

Maar het is wel een pracht paardje! Op commando leren is wel leuk, dan kan je er een verhaaltje bij maken :P

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 08:35

Dat slurpen is ze zelf een keer mee begonnen.
Dan had ze wat biksbrokjes gehad en dan vond ze dat zo lekker, dat wanneer het op was ze nog even nasmakte met haar tong tegen haar gehemelte.
Daar moest ik dan zo om lachen dat ze het steeds vaker en meer overdreven deed.
Nu doet ze het als je het voor doet.

Hihi dat roze touwhalster is van Indy idd, maar leek ons toen wel leuk om foto's mee te maken van Nani :P

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 19:35

Verzameltopics zijn niet toegestaan :)
Daarom hier een slotje.