[***]'s eerste topic hier.Het is een kür, dat wil zeggen de proef ervan. Het is nu nog gewoon voor thuis, maar wie weet....

De muziek die er nou bij staat wordt de echte muziek, na wat getover met mijn muziekbewerkingsprogramma. Vinden jullie het er een beetje bij passen?
Jullie mogen trouwens ook commentaar geven, graag zelfs. Verbeteringspuntjes zijn er namelijk nog wel.
Je moet wel weten dat ik al een week geen tijd meer heb gehad met hem te werken, dus daarom dat hij nogal gespannen wordt afentoe..
Het is ook een jonkie van 4, maar hij leert erg snel en lijkt er niet veel moeite mee te hebben... Ja hier wel
Maar zoals gezegd is dat omdat hij wat gespannen was omdat ik al een week niet met hem aan de lange teugel gewerkt heb... Ik hou het ook nog een tijd op dit niveau en dat zien we nog wel verder. Mijn verbeteringspunten waar ik aan wil werken zijn om het wat constanter in de nageeflijkheid te hebben, dus dat hij bij het wijken niet tegen de hand komt.... En het aller-aller-allermoeilijkste.....halthouden...
Hou het wel vriendelijk trouwens, want ik hou er niet zo van om afgekat te worden
Brand los!
Muziek is prima en qua proef,misschien moet je even kijken of je wat meer kan afwisselen in je oefeningen.Kan het mis hebben maar dat was moeilijk te zien op het filmpje.
Ik zou proberen om inderdaad meer ontspanning te krijgen en om de kur in spiegelbeeld te doen. Vind het onwijs knap dat je dit met zo'n jonkie al kan! Dus denk dat als je verder gaat het er steeds beter uit zal komen te zien. Verder zou ik als het mogelijk is de kur helemaal afmaken. Dus muziek eerder laten afvloeien of de kur verder uitwerken.
??