Steamy na de osteopaat.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FindingJack

Steamy na de osteopaat.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 08:22

Steamy is nu anderhalve week verder na de behandeling van Martin en het stapwerk is achter de rug. Hij mag nu al gelongeerd worden. Nu nog enkele lijn maar vanaf volgende week dubbele lijnen. Als dat ook goed gaat mag Willem er weer op. Ik ging eens kijken vandaag of ik zelf verandering zag in zijn lopen.
Afbeelding
Ik moest eerst even zijn heerlijke hoofd op de foto zetten. ::D
Afbeelding
Eerst even rustig stappen. Het viel me gelijk op dat hij veel aktiever in zijn werken was!! Hij was mij eigenlijk altijd te rustig tegen lui aan. Maar nu is hij duidelijk blij dat hij mag lopen.
Na wat losdraven begint Willem met de rechter galop. Zijn probleem dus maar........gewoon rechts aangalopperen!! ::D
Afbeelding
En om te kijken of het toeval was nam Willem hem terug en vroeg hem nog een keer rechter galop dus........
Afbeelding
Daarna nog even uitstappen, hij was inmiddels al best bezweet ondanks dat het koel en somber weer was.
Afbeelding
Daarna werd hij nog even lekker afgesponst. Ook na het werk was hij weer vrolijk en alert. Dat is wel een wezelijk verschil met de "oude" Steamy. Veel blijer en meer looplust maar toch heel braaf. ::D
Afbeelding

Zack

Re: Steamy na de osteopaat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 08:42

ik ken het verhaal erachter verder helemaal niet, maar wat super die vooruitgang!!
Mooi paard ook :j

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:05

Mooie Appy,fijn dat het beter met hem gaat.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:45

Fijn om te lezen dat het beter gaat en "godzijdank" zijn er therapeuthen die kunnen helpen bij dit soort problemen. Ik heb het zelf aan den lijve ondervonden en 2 van mijn paarden, die nu weer normaal kunnen lopen.

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:48

Ik heb het verhaal over Steamy gelezen, en wat ben ik blij dat je na de dierenarts bij een osteopaat bent gaan informeren.
Super dat je paard zo'n vooruitgang boekt!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:28

ziet er goed uit hoor!

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 13:34

Super! Heb je toevallig Martin den Dungen ofzo? :+ Die heb ik ook meerdere malen gehad. Onwijze vakman! :)

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 15:15

:D Die laatste foto is zo herkenbaar :D

FindingJack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 15:23

Ja smax...dat ga je nog missen straks! :D

Ja, TiaraBungy, Martin van der Dungen is erbij geweest. Met hem had ik al goede ervaringen. De revalidatie van Steamy gaat wel anders als op de DVD die hij er altijd bij geeft. Misschien door de mate van blokkering? Maar hij reageerd er in ieder geval super op. 8-)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:01

Fijn dat het zo'n stuk beter gaat al! Hopelijk zet dit door en kunnen jullie weer fijn aan de gang samen :j

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:02

FindingJack schreef:
Ja smax...dat ga je nog missen straks! :D

Ja, TiaraBungy, Martin van der Dungen is erbij geweest. Met hem had ik al goede ervaringen. De revalidatie van Steamy gaat wel anders als op de DVD die hij er altijd bij geeft. Misschien door de mate van blokkering? Maar hij reageerd er in ieder geval super op. 8-)

Bij mij ook.. Bij mijn paard was het zo erg dat ik 6 weken lang er niet op kon.. Alleen maar ernaast.. ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:58

WN-ITP -> GLV-ITP