~Emiel Voest freestyle training~

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Misty2001

~Emiel Voest freestyle training~

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 10:26

heey.

ik wist niet zo goed waar deze topic bij hoorde,
iemand die ik ken, heeft het boek gekopieerd dat over Emiel Voest ging,
geen idee wat de voorkant of hoe het boek heet, maar de informatie is erg goed wat hij erin zet,
ik wil het ook gaan doen met mijn ander verzorgpaard, want met hem kun je niet echt fatsoenlijk de wei uit lopen, hij is de baas over mij, en dan is hij een hele lieve baas en zal netjes naast mij meelopen en gewoon wachten tot het hekje los is enz,
maar toen ik het las in dat gekopieerd boek :P, is dat het paard naar jou houding en naar jou dingen moet luisteren dus door alleen maar gebaren te doen, en ik heb het nu 3 a 4 keer doorgelezen en begrijp wel wat er staat, maar om het in de praktij uit te brengen heb ik geen idee van hoe ik moet beginnen,

zijn er meer mensen die de freestyle van emiel voest doen?
zo ja, hoe zijn jullie begonnen en wat kun je mij het beste aanraden, ik wil gewoon alleen al dat ik controle over hem krijg in de stap, en dat zonder erop te zitten,
dat hij langzamer loopt als ik dat ook doe, en als ik stil sta hij ook, enz enz, gewoon echt puur de basis,

alvast bedankt,

Judje

Re: ~Emiel Voest freestyle training~

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:24

De ITP fora zijn fotofora, waar het dus de bedoeling is om foto's en/of filmpjes te tonen. Vragen, aanzetten tot discussies en dergelijke horen dan ook niet op de fotofora thuis.

Er is een speciaal forum voor Natural Horsemenship en daar wordt op dit moment ook nog de methode van Voest besproken. Hier komt dus een slotje en in het topic [NH] Freestyle kan je hier meer over lezen.