Lb @ parelli playday

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alicia2u

Lb @ parelli playday

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 13:32

Vandaag een leuke playday gehad met Lb. We werken op het moment met de meeste dingen in level 3. Hij had niet zo'n hele goeie dag vandaag, misschien dat hij wat last had van de warmte of de insecten of misschien was ik weer nerveus omdat de camera aanstond, of misschien hadden we toch teveel obstakels staan... In ieder geval hebben we veel lol gehad :)

Ik wil graag werken aan een subtielere fase 1, omdat ik vind dat ik toch nog te rommelig ben. Andere tips etc. zijn welkom :)

En nog een paar foto's van de freestyle:

Afbeelding
Leuk zo in de grote wei

Afbeelding
Lekker galoperen

Afbeelding
En alles afsluiten met een mooie buiging

Laat je een berichtje achter?

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 14:44

Ziet er goed uit! Ik vind dat staan op de pedestal en springen over de ton waarbij jij zelf in zone 5 bent erg leuk! :D

De sideways doe jij anders dan ik: jij blijft er voor staan en loopt mee terwijl je de achterhand met je stick omzet. Ik sta aan de zijkant en beweeg dan om en om mijn stick en mijn leadrope aan de voorkant. Zal het ook eens op jouw manier proberen om het verschil te merken.

Puchje

Re: Lb @ parelli playday

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 14:55

Complimenten Janneke, je bent veel rustiger geworden in je fases en algemene lichaamshouding. Je straalt veel meer rust uit dan de vorige filmpjes. Goed zo :)
Lekker creatief ben je!

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 15:00

Wat leuk Janneke!
Ik moet zeggen dat LB er echt goed uit ziet! En hij vind het hartstikke leuk zo te zien :D ! Ook vind ik dat je veel rustiger bent in de omgang met LB, in het begin vond ik je nog wat groot en grof in je hulpen maar je hebt ze al erg goed verfijnd, dit geeft een rustiger en vriendelijker beeld en LB ziet er ook rustiger uit.

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 15:24

Bedankt voor de complimenten :) Vraag ik me af: vinden jullie dit L3 waardig? Ik weet dat we aan sommige dingen nog moeten werken om echt een pass te hebben, maar ik denk dat het aardig in de buurt komt?

Simodi: Ik doe ook wel eens sideways als ik ernaast sta, en dat kan hij ook, maar meestal is het functioneel sideways (ik sta er toevallig voor en wil sideways ergens naartoe) en ik kan nauwkeuriger aanwijzingen geven als ik ervoor sta, bv bij de sideways over de ton.

Bij de sideways towards zonder hek heeft lb nog veel steun nodig in zne 1, dus sta ik nog dichtbij. Met hek kunnen we van veel verder weg.

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:50

Ziet er leuk uit, janneke. Ben het met de andere eens... je gaat goed vooruit en Lb ziet er fijn uit.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:46

Ik weet niet of het L3 waardig is, maar waarom stuur je niet gewoon eens dit filmpje op?
Kijk waar je uitkomt, misschien wordt het wel L2++ of zelfs L3 gescoord?!
Ik zou ervoor gaan Janneke!

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 20:06

Ik ehb geen geld om voor auditie te betalen, bovendien werk ik niet zo goed als ik bepaalde taken voor de camera moet doen. Ik ben er zelf nog niet klaar voor denk ik... Nog een stukje selfimprovement en dan probeer ik het misschien wel eens :)