amber@longeren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen__

amber@longeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 20:52

amber is een haflinger van 14,ik zorg nu ongeveer 8 maandjes voor haar en ze kende het begrip longeren niet tot een maandje geleden,mn instructrice heeft het eens geprobeerd en ze pakte het al snel op..
ze komt het liefst naar je toe dus ik moet haar in t begin echt wegsturen zodat ze van me af loopt en niet naar me toekomt.
ze snapt al snel wat de bedoeling is maar valt af en toe nog wel eens naar binnen,tips graag :D
galop heb ik helaas geen foto's van!
dit is de eerste keer dat ik met bijzet longeer,vandaar dat deze beetje losjes zit zodat ze eraan kan wennen :)
hier komen de foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dit vind ik zelf een fijn beeld :)
Afbeelding
Afbeelding
beetje rare foto:
Afbeelding
andere kant:
fijn plaatje :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
laat je een berichtje achter? :evaw:

deniece

Re: amber@longeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:00

Ze loopt érg mooi ontspannen Ellen! Ziet er echt heel fijn uit, denk dat het een goede oefening is als je dit vaak doet, krijgt ze wat meer balans en gaat ze mooi dr rug gebruiken! :)

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:01

Ze pakt het echt super op joh voor de eerste keer. Vooral de laatste foto's zien er erg lekker ontspannen uit!

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 06:47

Leuke foto's Ellen.

LiVetimeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 07:56

Let erop dat je longeerlijn niet gaat draaien ;) Je mist op die manier een deel van het contact met je dier.
Persoonlijk vind ik de bak op sommige delen van de foto's te zwaar om bij te zetten op deze manier. En ik krijg zelf al last van mn rug als ik naar de foto's kijk. Denk dat je pony hier behoorlijk wat spierpijn aan zal overhouden.
Als de bak minder zwaar was geweest had t vast een fijner beeld gegeven, maar ik vind m voor deze bak nóg te kort bijgezet.
Maar dat is mijn mening ;) Vind het igg een erg leuk dier!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 09:04

deniece en kyrene en nancy bedankt :D
livetime: bak is ook zwaar,het had ook lang niet geregend,maar ik heb alleen deze bak tot mijn beschikking,hebben geen bak aan huis en mag niet in de wei longeren/rijden :)

liesje1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:39

ziet er goed uit :)