Pinto Rocky @ VD

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JustMeKV

Pinto Rocky @ VD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 10:14

Nogmaals super trots op Rocky!!!!
Vandaag voor het 1ste compliment buiten gedaan en met men zus erbij . was wat onzeker maar uiteindelijk deed hij het toch..
Compliment doet hij al een 3tal weken bij mij, maar heeft pas vorige week de stap gezet om het te doen met mensen erbij.. Heb ik ook geleerd vanuit vrijheid ik laat de keuze aan hem .. soms moet ik zijn been enkel eens aantikken als hij twijfelt, knielen doet hij dan uiteindelijk uitzichzelf waarop de beloning volgt...
Er zijn ook foto's bij van zijn andere VD kunstjes zoals Nee zeggen en pootje voor geven, wat hij al een hele tijd onder de knie..

Compliment (waar ik echt heel trots en blij om ben!!!)

Voorbereiding men hand volgen:
Afbeelding

om den slotte op 1 knie te gaan knielen:
Afbeelding

Hier twijvelde hij even en ging daardoor niet volledig diep:
Afbeelding

Het nee zeggen:

Grappige foto ;D
Afbeelding

Zijn manen 8)
Afbeelding

Leuke foto:
Afbeelding

Pootje voor:
Afbeelding

Afbeelding

We staan nog niet zover als bij mijn andere paarden en pony's, die toen al de VD kunstjes die je maar kan bedenken.. maar ben al mega blij dat hij deze 3 VD kunstjes heel goed opneemt!!! Want voor hem is dit een heel grote overwinning en we hebben samen uren tijd en training erin gestoken om dit te kunnen tonen..

Lief berichtjes zou ik heel leuk vinden.. dank jullie...

Solleke_Noah

Re: Pinto Rocky @ VD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 10:34

Haha, die manen bij het "nee schudden"! Leuke foto's! En natuurlijk een leuk bontje Knipoog

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 13:32

Merci! Zal dit doorgeven aan Rocky Knipoog

savath

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:36

Waw! knap gedaan ,knap bontje!!
En ooh die manen!! Hij staat er echt beeldig mee!
Spijtig dat je andere topic op slot gegaan is,maar je kan de link hier plaatsen,dan kunnen de mensen die mooie foto's ook zien!

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 19:39

Lotte_James

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:41

Leuke foto's! Haha! James kan er nog wat van leren Knipoog

edit: jammer van dat andere topic, echt knap hoe hij je zo volgt!

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:54

kanppe rocky!!! Pling

zo te zien gaat het super!!!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:38

Mooie foto s zeg, echt knap van rocky.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:42

Leuke foto's, lijkt me alleen fijner voor hem om de deken af te doen bij compliment ed.
Mag ik weten waar je pony vandaan komt?

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:53

erg leuk maar deed hij bij die laatste foto zelfs zijn been zo ver naar voren ? dat leek me niet.. pas wel op me spieren die je uitrekt een paard geeft niet aan van ho nu gaat het zeerdoen..

paard moet flexibeler worden in die spieren en als jij in een keer zijn been zo naar voren haalt kunnen spieren uittrekken wees dus echt voorzichtig..

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 10:18

@Anneliesdj: Heb het deken er bewust aangeladen...
Rocky's verleden en geboorteplaats is een heel lang verhaal, zal het maar verworden dat het geen aanrader is om daar paarden of pony's vandaan te halen Knipoog

@MSophie: Ik ben zelf ondertussen al heel lang bezig met VD , ik geef Show's (Rocky is er nog niet klaar voor maar met men andere paarden) en ik geef les!!! Ik weet heus wel wat ik mag doen en wat ik doe!! Knipoog
En ja Rocky geef zijn been idd zo hoog en ver naar voren.. Hij kan dit VD kunstje al een 2tal jaar! (staat trouwens ook in mijn begin post!) Dus dit is geen nieuw VD kunstje voor hem, kent het al veel langer en met beide benen! Gezien hij het al van in het begin zelf zo hoog doet, denk ik niet dat hij daar heel veel last van heeft... Knipoog
En nee ik heb zelf zijn been niet omhoog gehaald!! Als ik dit zou doen zou ik dat allezins met men rechter hand doen,Rocky verraste me eerder op die foto gezien ik nog niet volledig klaar was met het geven van het teken, daardoor nam ik zijn been aan met men linkerhand en dit is dan meteen ook de reden waarom ik ook kijk naar de fotograve van dienst (kheb dan een reactie gegeven van: Hij gaat het straks nog beter doen dan ik!!!)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:24

KiVa schreef:
@Anneliesdj: Heb het deken er bewust aangeladen...
Rocky's verleden en geboorteplaats is een heel lang verhaal, zal het maar verworden dat het geen aanrader is om daar paarden of pony's vandaan te halen Knipoog

Maar toch wil ik het graag weten, ik denk hem te herkennen namelijk. Hij zit in de C hoogte of niet? Had hij een andere naam toen je hemt kocht?

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 16:37

@anneliesdj: Ben je van uit België? (Rocky is een D-pony Knipoog )
Zoniet dan lijkt het mij haast niet mogelijk, maar het kan....
Ik ken de 1ste eigenaar waar hij is geboren en ik ken de 2de eigenaar waar ik hem heb aan gekocht...
daarvoor en daartussen is hij nooit echt uit handen geweest (lees letterlijk verwaarloost en aan zijn lot overgelaten geweest!!!)
Hij had ook geen naam voor hij bij de 2de eigenaar terecht kwam als 7maand oud veulen...daar heb ik hem op zijn 2 jaar gekocht.. naam heeft hij bij de 2de eigenaar gekregen en ik heb die behouden...(1x bij mij heeft hij een Equipass gekregen...)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:57

KiVa schreef:
@anneliesdj: Ben je van uit België? (Rocky is een D-pony Knipoog )
Zoniet dan lijkt het mij haast niet mogelijk, maar het kan....
Ik ken de 1ste eigenaar waar hij is geboren en ik ken de 2de eigenaar waar ik hem heb aan gekocht...
daarvoor en daartussen is hij nooit echt uit handen geweest (lees letterlijk verwaarloost en aan zijn lot overgelaten geweest!!!)
Hij had ook geen naam voor hij bij de 2de eigenaar terecht kwam als 7maand oud veulen...daar heb ik hem op zijn 2 jaar gekocht.. naam heeft hij bij de 2de eigenaar gekregen en ik heb die behouden...(1x bij mij heeft hij een Equipass gekregen...)

Nee kom niet uit Belgie maar dat zegt niets Knipoog Waar woonde de eerste eigenaar, dat zal mij genoeg vertellen Knipoog

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:05

Moderatoropmerking:
Dergelijke vragen kunnen via de PB en dus graag dit topic ontopic houden, namelijk over de getoonde foto's.