Oke voor deze keer... En zo heb jij 1 pagina vol meidengegiebel,arme jij. Meiden ophouden... 't is al zo zielig voor Thijs dat wij allemaal Pippa en hem willen weghalen
Thijs even op de schriktraining terug te komen volgens mij kan jij die beter volgen als Pippa weg is gejat en jij misschien ook opeens ergens anders bent!
Euhm het is heel normaal dat toch wel duidelijk is dat er maar 1 iemand Pippa mag stelen... Maar inderdaad Normaaaal! Ik kan beter nooit meer topic's van Pippa lezen denk ik,!
Geweldig, ik heb nog nooit een jongen zo serieus horen praten over 'manen die in de weg zitten bij het halster om doen' en 'ze wordt een grote b, kleine c pony.' Mijn vriend mocht met z'n 28 jaar willen dat ie ergens zoveel verstand van had Nee serieus, je doet het heel leuk, alleen maar goed om een jaarling op een creatieve en speelse manier al aan dingen te laten wennen, heb je later een super paardje aan. Ga zo door! (en dat op die manier gezegd hebbende voel ik me echt een oude vrouw )
Dankjewel, ik hoop wel dat ze bomproef word, maar ze is nu ook al best rustig! Vandaag zijn we door een tunnel heen gelopen, vond ze helemaal niet eng, heb er wel een filmpje van, maar laptop werkt niet mee, ik zal proberen om hem morgen in het topic te zetten.
Zelfs die van mij durft niet door een tunnel, hahah. Ga je later een verzorgstertje voor haar zoeken om haar te laten berijden of beleer je haar alleen onder het zadel en ga je daarna alleen maar met de kar?