Wat ontzettend gaaf wat jij allemaal met je paardjes doet!! Zelfs mijn man kwam naar je filmpje kijken, en dat wil wat zeggen Ik ben op mijn eigen manier begonnen met wat grondwerk, maar weet er eigenlijk veel te weinig vanaf. Ben al blij dat ik m'n paardje inmiddels achterwaarts kan laten gaan Maar als ik dit zie wil ik meer info
Veel plezier nog met je prachtige paardjes!
Anoniem
Geplaatst: 01-01-11 23:47
Prachtig! Erg mooie foto's en prachtige dieren!
Word altijd jaloers als ik zo'n topics zie Maar ik hoop ooit ...
Ik heb echt met veel plezier naar je filmpjes gekeken! (die had ik nog niet gezien volgensmij haha) Dat muziekje onder het eerste filmpje geweldig! Ik vind het echt super leuk om te zien hoe je bezig bent met vrijheidsdressuur. Ik wil met mijn verzorghaf ook beginnen met vrijheidsdressuur, heb er al een leuk boek over gekocht! Heb er echt super veel zin in!
@ maaikedewit: ik begon met een voetje geven - jambette - spaanse pas - spaanse draf - (nu erop/rijden) - spaanse pas - spaanse draf - terugschakelen - enkel belonen voor de 'dans'passen - commando eraan - klikken met tong en terugrijden met zit - passage Via een VD-manier zeg maar. Aan de hand ging hij het vanzelf doen nadat hij had geleerd rond te lopen in draf