Eerste werkfoto's van Co (Johnson x Goodtimes)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Re: Eerste werkfoto's van Co (Johnson x Goodtimes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 18:10

Knap peerd zeg! Mss heb ik eroverheen gelezen, maar hoe heb je dat bit precies bevestigd en de longeerlijn?

Het ziet er nl. wel fijn uit en mss kan ik het ook wel gebruiken als ik de mijne ga laten wennen aan het bitje.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 16:15

sokje87 schreef:
Bwoah Katja, die begint fijn op te drogen! :wow: En wat gaat hij Co goed over de benen zeg, is geen verrassing dat jullie er wijs mee zijn. Je hebt 'm toch met 2.5 naar huis gehaald om een beetje te groeien?

Ben heel benieuwd naar wat het gaat worden straks. :D
Ik heb hem inderdaad met 2,5 naar huis gehaald. We twijfelden eventueel over de HK maar dat kwam echt te vroeg voor hem.

Anoukie schreef:
Zo, dat is al een heel paard aan het worden :j :). Misschien nog niet de hoogte die je wilt, maar zeker wel veel body. Heerlijk achterbeen zit erin, daar ga je nog erg veel plezier van hebben :). Kan me voorstellen dat je ook wel zin hebt om erop te gaan!
Hij heeft inderdaad meer dan genoeg lijf gelukkig. Als hij nog wat wil groeien is het helemaal goed maar anders is het ook prima. Heb er nu een paar keer opgezeten en hij voelt heerlijk.

Lotte_Wessel schreef:
super mooi beestje heb je daar zeg! De papa bewijst zich echt. Helemaal die gangen zeg!
Lijkt me echt heel was als je dit paardje onder het zadel hebt.. heerlijk!
Dan stijg je gewoon helemaal op door dat bergopwaardse... SUPER!
Vind het er ook erg vriendelijk uit zien zeg.. super paard! ;)
Kun je trots op zijn of niet?!
Ik ben er zeker trots op. Johnson lijkt zich erg goed te bewijzen als ik zo de uitslagen van de keuringen en de Pavo zie.

Umpiedumpie schreef:
Wat een ontzettend gaaf paard zeg! Ga je nog heel erg veel plezier van krijgen;-)
Dank je.

Jibbel schreef:
Knap peerd zeg! Mss heb ik eroverheen gelezen, maar hoe heb je dat bit precies bevestigd en de longeerlijn?

Het ziet er nl. wel fijn uit en mss kan ik het ook wel gebruiken als ik de mijne ga laten wennen aan het bitje.
Het bit zit met van die stukjes die je aan voorbrenghoofdstellen hebt vast maar ik heb ook wel kleine haakjes gebruikt dat werkt ook prima.
Longe gaat door het bit aan het halster vast dan verdeel je de druk een beetje.

NienkeW87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 21:59

Wauw, ziet er al super uit hoor!
Heel veel succes met hem!

steigert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:45

Wow wat een beweging!!! Lekker los over de rug loopt ie ook! Super stoere foto's! En dan heeft ie ook nog eens zo'n lief karakter, jij bent vast helemaal gelukkig met hem :D

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 19:48

NienkeW87 schreef:
Wauw, ziet er al super uit hoor!
Heel veel succes met hem!
Dank je.

steigert schreef:
Wow wat een beweging!!! Lekker los over de rug loopt ie ook! Super stoere foto's! En dan heeft ie ook nog eens zo'n lief karakter, jij bent vast helemaal gelukkig met hem :D
Heel, heel erg gelukkig :j

Voor wie het leuk vindt, we zijn weer een stapje verder. [RIJ-ITP] Co (Johnson x Goodtimes) 6e keer ohz,1e keer los

TLNLSDB

Re: Eerste werkfoto's van Co (Johnson x Goodtimes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 23:59

die laatste foto vind ik echt mooi!!!
knap peerd heur!!