Ach ja een perfecte kur is bijna onmogelijk Vooral in deze -nog relatief lage- klasse. Ik heb gister ook weer enkele foto's gemaakt van ons nieuwe team, misschien dat ik eerdaags nog iets post.
Nsvc
Geplaatst: 26-01-10 21:46
waaauw, dat ziet er gaaf uit zeg! Lijkt me echt super om te doen,ben jammer genoeg een van de weinige bij ons op de ponyclub.. Nog Gefeliciteerd haha.
Soo gaaf hoor! ZIet er echt goed uit,, Ik zou willen dat ik dat zou kunnen..
Daphnm
Geplaatst: 08-08-11 15:10
mistid schreef:
Mijn zusje zit bij Norg (voorheen Lelieruiters) en de biodocente heet Carol van Kershaver
Welke vereniging zit jij bij?
ik wil ook bij die vereniging!! is die leuk? stuur aub bericht:)
iloveyellow
Geplaatst: 08-08-11 20:06
super zeg! Ik vind het heel erg knap, je moet echt een super vertrouwen hebben in elkaar! Heb je nooit iemand eens perongeluk laten vallen? Ik heb ook een keer voltigeles gehad! Maar voor dat opspringen in galop heb je nog wel wat kracht nodig! Wat zullen jullie een spierballen hebben
Ik heb wel eens iemand per ongeluk laten vallen ja... Soms is de timing net niet helemaal goed en dan kan het inderdaad zijn dat je misgrijpt of zo. Of een balansfout van één van de twee. Als je dan op elkaar vertrouwt, kan het dus zijn dat je samen naar beneden dondert... Maar dat hoort er allemaal bij!
linnnde
Geplaatst: 29-09-11 22:25
Ziet er netjes uit! Heb zelf 7 jaar bij Groenendaal gevoltigeerd.