Lennox schreef:Ik moet hier toch wel een beetje om lachen, ze heeft ook foto's en dit filmpje op een fjordenforum laten zien, daar kwam ook wat (opbouwende) kritiek. Na tien minuten heeft ze foto's en het fimpje verwijderd vanwege die kritiek...en het dan op hier op bokt zetten en verbaasd zijn dat je dezelfde kritiek krijgt.
Ik heb al diverse topics van deze dame voorbij zien komen en het een is nog knulliger dan het andere. Ook met legio verzorgpaarden (wel op leeftijd) liep ze steeds tegen problemen. Maar dat ligt altijd aan het paard...want het paard is stout.
Ik vind Daisy een heel leuk dier om te zien en ik hoop dat ze er samen uit gaan komen, maar ik vrees dat dit dier (net als de verzorgpaarden die de revue hebben gepasseerd) binnen een aantal jaar voor haar onhandelbaar is en dan op marktplaats komt te staan omdat de klik ontbreekt en het zo'n eigenwijs dier is...
Wat TS in mijn ogen zou moeten doen is eerst eens goed les nemen en leren over paarden al zou ze maar beginnen bij de anatomie van het paard en een cursus longeren volgen. De uitspraak is her en der vaker voorbij gekomen, je hebt paardenmensen en je hebt mensen met paarden......
Veel succes met Daisy!
Daar sluit ik me helemaal bij aan! Dit is inderdaad ook op een fjordenforum ter sprake gekomen. De sfeer is daar eigenlijk altijd relaxt en ontspannen en er zijn zelden hoogoplaaiende discussies, maar als antwoord op de goedbedoelde én onderbouwde kritiek in haar topic kwam in de beginpost een "laat maar" te staan.
Als ik aan mijn omgeving zou vertellen dat ik met zo'n jong paard aan de slag was zou ik hier de vraag krijgen of ik last had van slijtage van 't benul of dat ik het goed wies kapot had...