goeroe schreef:Zitten er nou gaten in die broek?
Ja

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
orienta schreef:dat heeft niks met tussen de oren te maken!
dat jij lekker met je neckrope enzo gaat rijden heeft helemaal niks te maken met wat je nu hier laat zien!
leuk dat jij het ziet als het vertrouwen versterken met je paarden maar wat voor lol beleven die paarden hier aan dan?
orienta schreef:geen idee wie honza blanza is en daar gaat het verder ook niet om het gaat om jouw filmpje!
als hij in de sloot springt spring jij er ook niet achteraan toch?
muiske07 schreef:Corelli schreef:Jij kent je paard het best en als jij zegt dat hij ontspant dan neem ik dat aanIk kan moeilijk komen kijken of het klopt
Mooi dat je dit met je paarden kan, ik hoop dat het niet een keer fout afloopt, want die kans zit er IMO ook dik in..
Ik doe dit ook niet alle dagen hé![]()
Op het filmpje was het immers de tweede keer.
Het zal nog wel voorvallen dat we dit doen maar alles met mate.
Ik heb altijd willen verder gaan dan het gewone rijden en kijken hoever je mag en kan gaan van een paard.
Ik weet nog goed in de manege als ik met een zweep staat te zwiepen hoeveel paarden er op hol lopen, of als je een jas uitdeed hoe een pony al kon schrikken hiervan.
Ik vind het juist goed om dan verder te gaan en kijken hoever zij jou vertrouwen.
Dit heb ik ook niet van vandaag op morgen bedacht, ben hier reeds al maanden met voorbereiding bezig tot wanneer ik denk en voel dat het goed zit en dat het mogelijk is.
muiske07 schreef:orienta schreef:geen idee wie honza blanza is en daar gaat het verder ook niet om het gaat om jouw filmpje!
Aleeee, wie kent er Honza nu niet![]()
Hij kan fantastisch rijden in vrijheid, ook vanop de grond is hij schitterend.
Moet je zeker eens naar gaan zien!![]()
Kan zijn dat ik mis ben maar ik heb zo de indruk dat je bloeddruk sterk aan het stijgen is?
muiske07 schreef:orienta schreef:geen idee wie honza blanza is en daar gaat het verder ook niet om het gaat om jouw filmpje!
Aleeee, wie kent er Honza nu niet![]()
Kan zijn dat ik mis ben maar ik heb zo de indruk dat je bloeddruk sterk aan het stijgen is?
KellyZ schreef:De TS denkt echt niet: nou laat ik eens een paard als hindernis gebruiken, hier is jaren en jaren in getraind. En ja die indruk krijg ik sterk door eens een kijkje in haar profiel te nemen. De TS weet waar ze mee bezig is. Dit vertrouwen is zo groot en de band zo sterk, dat voel ik gewoon als ik al naar het filmpje kijk.
KellyZ schreef:Aleeee, wie kent er Honza nu niet![]()
buster4ever schreef:en dat vind ik dus zoiezo walgelijk he zoals je dit al zegt..
wil verder gaan dan ver dus van over de top ... meisje stop hiermee je haalt teveel risico voor je paarden erbij.
dat jij dit leuk vind ala maar doe dat niet over de rug van je paard..
en al doe je dat wel dan zeg ik dit heel hard..
maar dan hoop ik dat het grandioos fout gaat met zulke idiote dingen misschien dat je enkel zo leert dingen niet te doen..
KellyZ schreef:De TS denkt echt niet: nou laat ik eens een paard als hindernis gebruiken, hier is jaren en jaren in getraind. En ja die indruk krijg ik sterk door eens een kijkje in haar profiel te nemen. De TS weet waar ze mee bezig is. Dit vertrouwen is zo groot en de band zo sterk, dat voel ik gewoon als ik al naar het filmpje kijk.
buster4ever schreef:en dat vind ik dus zoiezo walgelijk he zoals je dit al zegt..
wil verder gaan dan ver dus van over de top ... meisje stop hiermee je haalt teveel risico voor je paarden erbij.
maar dan hoop ik dat het grandioos fout gaat met zulke idiote dingen misschien dat je enkel zo leert dingen niet te doen..
orienta schreef:KellyZ schreef:De TS denkt echt niet: nou laat ik eens een paard als hindernis gebruiken, hier is jaren en jaren in getraind. En ja die indruk krijg ik sterk door eens een kijkje in haar profiel te nemen. De TS weet waar ze mee bezig is. Dit vertrouwen is zo groot en de band zo sterk, dat voel ik gewoon als ik al naar het filmpje kijk.
jaren en jaren? ze is 20!
leuk je paard vertrouwen,maar het blijft een paard!
KellyZ schreef:buster4ever schreef:en dat vind ik dus zoiezo walgelijk he zoals je dit al zegt..
Iedereen heeft de vrijheid van meningsuiting en je mag ertegen en/of ervoor zijn, alles mag.
Maar dit gaat tever!