maar het valt allemaal in herhaling denk dat henke het nu echt wel weet
dus ik bedoel alleen maar dat de dingen die hier al een stuk of 10x zijn gezegd
nu wel duidelijk zijn en niet nog een paar keer herhaald hoeven te worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponylies schreef:
en dat bepaal jij ?
ponylies schreef:TS heb even een screenshot gedaan van je capriool,
even eerlijk he vind je dit er nu echt fijn uitzien ?\
Robin_S schreef:Ik heb helemaal niets gezegd over dat dingen herhaald worden, of ingewreven of wat dan ook. Dat link jij aan mijn reactie, de vraag is hoe je er bij komt, maar goed, maakt niet uit.
En uiteraard heb ik ook de positieve reacties gelezen, alsook de reacties van anderen die het opnemen voor TS (jammer voor jou trouwens dat je je daar aan stoort).
Wat mij ergert is de manier waarop. Je kan het toch niet serieus menen dat je screenshots gaat nemen van net dat moment waarop het er niet uitziet. Dat doet me heel veel denken aan die fanatiekelingen die paarden filmen op wedstrijden, om vervolgens in slomotion te laten zien "hoe zielig ze wel niet zijn met dat bit". Sorry, maar als je alles uit het leven in slomotion zou bekijken,... daar wil ik zelfs nog niet over beginnen.
Punt is dat TS voor een leuke, aantrekkelijke openingspost heeft gezorgd (heeft haar vast veel moeite gekost ook), en dat wordt hier helemaal vergald. Uiteraard zijn tips broodnodig en ook zeer welkom, maar de manier waarop? Als jij gaat ontkennen dat dat hier niet op een zeverig toontje gebeurt allemaal, dan zou ik zeggen: lees zelf het topic nog eens goed door.
Meer heb ik er hier niet meer over te zeggen, als er nog iets is PB je maar.
VisibreTeam schreef:Voor leuke dingen moet je niks online zetten en gewoon lekker je ding doen.
er word niks ingewreven. Ik doe hier mn uiterste best om zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat het probleem is, waarom het een probleem is en wat er aan te doen is.
Wat mensen daarmee doen, mogen ze zelf weten. Henke is leuk bezig met dr pony. DAAROM geef ik tips. Ik zit hier niet op bokt om mensen af te kraken, maar ik zit hier ook niet op bokt om bij iedereen maar OOOOH LEUUUUUK te plaatsen. Ik zit op bokt om zelf te leren, discussies aan te gaan en VOORAL mensen tips te geven waar ik kan.
Het leven is daarnaast ook nog eens niet leuk. Er zijn teveel stromingen, meningen, gedachtes etc en zoveel verschillende mensen.... Leren omgaan met kritiek heet dat. Je kunt je eronderuit proberen te praten, toegeven of heerlijk neutraal blijven. Aan ieder de keus....
Ik ga niet mn mening achterhouden omdat ik 'misschien iemand minder blij maak'. Ik doe mn best gewoon om duidelijk te zijn, niet te aanvallend en gewoon onderbouwde tips te geven
En hierbij laat ik het. Als mensen nog vragen hebben of verder willen discussie voeren, kom maar op via de pb