Juud, wat een prachtig filmpje en supermooie foto's tussendoor! Het goede muziekje erbij en de tranen lopen over m'n wangen! Meid, diep respect voor je, het kost je zoveel energie en dat je dit voor elkaar hebt gekregen met Cies en Mienoesch, dat is geweldig! Petje af!
Gaaf filmpje zeg! Je bent al echt ver met ze Het ziet er ook zo heerlijk ontspannen uit!
SWP
Geplaatst: 19-09-11 08:15
Ontroerend Jud
DeSa
Geplaatst: 19-09-11 08:26
Wauw, mooi filmpje Juud! Heb Cies natuurlijk in het echie mogen zien, echt super!
dravergekkie
Geplaatst: 19-09-11 08:50
Mooi filmpje Juud !
En wat heeft Mienoesch een mooie buiging
Tinky12
Geplaatst: 19-09-11 09:08
Filmpje is super en de muziek heel pakkend,prachtige foto's tussendoor
Juud...ik weet letterlijk hoeveel energie dit kost en dat is niet in woorden uit te leggen.Super wat je samen met deze 2 superpony's voor elkaar hebt gekregen.Dat is alle pijn en uitputting waard...
Ik hoop nog vaker mooie foto's en filmpjes van jullie te zien...en natuurlijk niet te vergeten,de complimenten voor degene die gefilmd/gefotografeerd heeft,de montage en je super assistent.
Kan het hier niet zien, maar ga vanavond even kijken .... Jou kennende, is het vast mooi!
juudii5
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-11 13:28
Peerke_ schreef:
Ziet er heel goed uit het zal heel veel tijd en vertrouwen kosten om je pony zoiets te leren.
Daar heb ik het geduld niet voor
uhhh Heb cies nu 5 maanden.. en doe af en toe vd Dus reken maar uit haha
Wat een ontroerende lieve berichten Klopt wat jullie schrijven.. Kostte me een hele hoop energie etc.. Heb ook ruim een week daarna op bed gelegen om bij te komen. Maar het was het waard!