PhiaBink schreef:Danielle het gaat fout!!! Let maar op. Dan zal je terug denken aan wat ik en andere ooit hebben gezegt.
Op een ander forum zou je dit filmpje niet laten zien. Je weet dat daar mensen komen die verstand van paarden hebben en zeker van Andalusiers. Die zeggen hetzelfde als ik en Jytte! Daar krijg je een lading commentaar over je heen. Daar komen volwassenen en hier meer kinderen die dit fantastisch vinden. Als je echt verstand van paarden had, had je dit nooit gedaan. Kopieren van Jauke gaat er bij mij niet in. Als dat zo is, moet je dat afleren en niet aanleren of goedkeuren.
Het is jouw paard, maar het is dood zonde dat je nu al zoveel met hem doet. Ook al is het 1 x per week. Begin met 3 jaar en niet eerder.
Je haalt een osteopaat erbij, want je twijffelt! Teken dat jezelf na heb gedacht. Doe dat eens vaker en kijk eens om je heen hoe mensen met jonge Andalusiers omgaan. Ik weet bijna zeker dat jij de enigste bent die al wat doet met een 2 jarige.
Ik doe negatief, omdat er helemaal niks positiefs te zien is. Het is een negatief filmpje, omdat niemand dit met een 2 jarige hengst doet.
Ik hoor zo nu en dan wat van mensen die ooit een les van jou hebben gehad en die waren niet echt positief. Van sommige ben ik geschrokken. Ik heb je ego gekrengt en dat vind je niet leuk. Jij ziet alleen maar positieve post en van iemand die je kent en waarvan je weet dat ik al heel wat langer meeloopt neem je niks aan. Denk na Danielle, je gaat echt een keer goed op je bek!
Pardon.
De eenjarige bij ons vind het heerlijk om aan de hand te stappen en af en toe eens geborsteld te worden.
Maar dan zullen wij hier ook wel verschrikkelijke mensen zijn. 
Het spijt me, maar jou post kan ik niét serieus nemen. En al helemaal niet je taalgebruik.
En ik denk dat meerdere bokkers dat niet doen. Maar weet je wat? Ga dan naar dat andere forum! Veel minder kinderen.