Als jij niet in het filmpje te zien was, had ik gedacht dat het versneld was.. Jéémig, wat kan die hard rennen!!En dat 'toink' geluidje.. Mijn hele dag is weer goed!!
Ik lag zonder geluid al in een deuk en met geluid werd dat er niet beter op Man, die shet gaat hard! En boink, boink, boink ...
*proest * geweldig shettenbeest . Ik heb ook zoeen alleen dan in mini uitvoering alleen die doet niet op commando maar uit zichzelf . grumpf
svdijk86 schreef:MAG...NIET...LACHEN...BAAS..IS..BEZIG....WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Wat een poown! hier precies hetzelfde: collega's op de kamer bij stage... waar heb jij ineens last van? Ik laat dit zien, iedereen in een deuk Hij is zo geniaal!!
Aaaaaaaaaah wat super vet zeg!! Wat ziet je shet er super uit, en dat gestuiter Wanneer zien we meer????
Hilarisch! Vooral die geluidjes in je filmpje!En FLIP doet zijn naam eer aan. Lekker geflipte shetlander
Geweldig! Het is nog leuker dan de funniest home video's . En daar lig ik altijd al dubbel van.Wat een genot om te zien hoe leuk je shet dat vindt. Hij zal wel conditie hebben die kleine!
geweldig hahaIk al helemaal in een deuk als mijn shet eens half bokt half raar doet haha, dit is helemaal leuk
HAHAHAHA! Zie m gaan gek! Geweldig, eigenlijk had je buiten het toink geluidje ook een zoeeeeef geluidje onder moeten zetten. en die lach van jou... tjaa das wel heel aanstekelijk