Nikki, ik kan aan 't eind van de maand weer komen óf inderdaad doordeweeks Zit nu nog met alle lessen en een optreden, die gaan dus even voor.... Maar ik kom graag weer met dezelfde filmcamera én fotocamera
Wat een vertrouwen tussen jullie twee, gaaf om het te zien (ben al blij dat die van mij een kusje kan geven)
KimD
Geplaatst: 09-05-11 21:43
Dat lachje HAHAHAH! Geweldig.
Wat mij dan weer grappig lijkt als de bak aan een voetpad grenst een keertje te doen als er voetgangers langslopen. Die zullen raar opkijken!
Maar wel supergaaf
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 09-05-11 21:43
Ik zou er echt de hele tijd grappen mee uithalen.
Ik zie nu ook een filmpje voor me, een of ander dramatisch gebeuren, jullie worden achtervolgd of weet ik het, je stopt, steigerd, en onee, je paard valt opeens neer! Je smeekt haar om het niet op te geven, ze mag niet dood gaan, hoop met drama weer, en dan plots staat ze weer op, en jullie vijanden vluchten, ze zijn bang voor het paard dat uit de dood opstaat.
Nikki, ik kan die wilde verhalen hierzo wel voor je filmen a lá filmstyle Dan gebruik je John als wilde gevangene met pistool!
NikkivanOlst
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 21:44
dat kan wel... Ik denk dat ik op show tijdens een stukje spaanse pas haar gewoon een keer laat omvallen ofzo maar is nog wel wat training, ze moet nog wat sneller reageren
Anoniem
Geplaatst: 09-05-11 21:48
VisibreTeam schreef:
dat kan wel... Ik denk dat ik op show tijdens een stukje spaanse pas haar gewoon een keer laat omvallen ofzo maar is nog wel wat training, ze moet nog wat sneller reageren