Dressuur a/d Lange Teugel fijne training in de zon (Zniveau)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shettepret

Re: Dressuur a/d Lange Teugel fijne training in de zon (Zniveau)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:28

Pfff.... jullie als combinatie vind ik echt zoooo mooi!! heb heel veel topics van je gelezen en filmpjes op youtube gezien. Ben echt helemaal fan!! Mambo en ik kunnen hier echt alleen maar van dromen om zo te kunnen worden!! Weet ook niet of hij qua bouw wel echt geschikt is hiervoor al ben ik er wel een beetje mee begonnen. We zullen waarschijnlijk in de licht blijven hangen. Alhoewel... als ik naar de piafferende shettepret van Bizzybijtje kijk (zelfde bouw ongeveer als Mambo) misschien toch niet.

Kan in elk geval niet wachten tot mijn merrieveulen Jolie Beau oud genoeg is!! Die kan het zeker weten.

Indoor Maren-Kessel is toch op 9 april? Of heb ik het fout? Ben jij er dan ook Eliine? Zou jullie graag eens live aan het werk zien!!!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 12:45

Haha ooh help ik voel me vereerd :o

En ik kan je vertellen, Umpire heeft ook niet de perfecte bouw voor dit werk. Maar door zijn doorzettingsvermogen en wil om te werken komen we langzaam steeds verder. Maar zijn gangen en souplesse heeft ie ook niet cadeau gekregen hoor :) Je zult er versteld van staan wat je kunt bereiken met je pony als je er eenmaal mee aan het werk gaat.

Ik ben er inderdaad op de Indoor op 9 april :j