Haha leukk!!! Deed Vrouwke ook maar zo met de bal spelen Zij kijkt er niet eens naar om.
Leuk filmpje!
Eefiepeefie
Geplaatst: 26-01-11 19:18
Haha super leuk! Hij gaat ook echt helemaal over die bal heen liggen Ik heb er ook een die gek is op voetballen, jammer genoeg is de vorige bal kapot gegaan en de nieuwe voor haar te klein, wij voetbalden vooral onder het zadel ze kon ook echt scoren
muiske07
Geplaatst: 26-01-11 21:16
schitterend gewoon!
TuttiFrutti_
Geplaatst: 26-01-11 21:23
leuk filmpje, het leek af en toe dat ie wilde gaan ´fietsen´. Maar wel erg mooi paard!
oooh ik moet ook zo"n bal!! wij hebben 3 jonge paarden ( 3,5/3,5 en 4,5) samen in de wei staan, ben benieuwd wat ze hier van zouden vinden....... echt een heel leuk filmpje!
Puckenires
Geplaatst: 26-01-11 21:40
eecht heerlijk om dit te zien, mijn paard doet niets met een bal..
Jammer dat 'ie uitverkocht is. Ik heb nog zitten denken en googlen, ben op diverse evenementen een stand tegen gekomen die deze ballen ook verkocht, ook voor ongeveer dezelfde prijs en ook die van 1.20m. Maar ik kan de winkel op google niet vinden en de naam wil me ook met geen mogelijkheid meer te binnen schieten. Maar ze stonden iig op horse event, equirience, paard 2010 enz, dus echt de grotere evenementen.
Jauke vindt voetballen onder zadel idd helemaal het einde, maar ik weet niet of ik dat tzt met Llevado ga aandurven, die is wel erg fanatiek op de bal
Roihi
Geplaatst: 27-01-11 11:15
ik heb dezelfde bal met dezelfde hoes deze zomer gekocht. Blijkbaar moet ik de bal toch nog groter oppompen want bij mij hing die hoes slap waardoor de paarden er op konden gaan staan.
mijn paard bekijkt die bal zo van: hey mens ga er zelf maar mee spelen. ze heeft er geen interesse in de jongste bij ons op stal vind het anders ook erg leuk om op die bal te gaan hangen, maf beest ben al blij dat er toch al 1 paard is die het ding leuk vind
erg leuk om te zien hoe llevado er zo mee bezig is
Hahahah! Gek paard en arme bal! Wat is ie toch gruwelijk knap dat paard van jou! Hij is echt grooot trouwens haha. Prima bezigheids therapie Super om te zien!
Reegle
Geplaatst: 27-01-11 18:36
Echt grappig om dat te zien hoe hij fanatiek speelt met die bal!
Eknowledge
Geplaatst: 27-01-11 20:31
Haha superfilmpje! Geweldig paard!
Jaydee
Geplaatst: 27-01-11 23:12
Bojangles schreef:
Leuk filmpje Danielle! Heerlijk als ze zo met de bal spelen
Eens met mijn zus! En wat een grote bal zeg! Llevado is echt leuk!
Ik zie voor een groot stuk hetzelfde speelgedrag als wat mijn twee hengsten toen ze die leeftijd hadden samen vertoonen, alleen met mekaar, zonder bal, en veel intensiever. Ik wil de sfeer hier niet verpesten, bal is leuk en zo, maar ik hoop dat dit paard ook een leeftijdsgenoot heeft om op deze manier mee uit te razen en te speelvechten.