Jesse, je hebt zo'n mooi paardje! echt superknap wat je allemaal met haar kan!
maikeltje
Geplaatst: 29-01-11 22:52
Wat een heerlijke foto's! Het plezier straalt er vanaf, echt leuk om te zien
briitje
Geplaatst: 29-01-11 22:54
Wat een ontzettende leuke fotos en wat een lekker koppie heeft je paardje. Daar buiten is het ook eens leuk om fotos te zien van een jongeman ! Dat zien we helaas weinig
Ik heb totaal geen verstand van VD, maar ik vind het er goed uit zien! En wat een ongelooflijk geweldig mooi paardje heb je zeg, jeetje Ik reageer normaal nooit echt in topics als deze, maar dit moest toch even gezegd worden!
Eknowledge
Geplaatst: 30-01-11 22:11
Prachtige foto's!
billionache
Geplaatst: 30-01-11 22:14
wauw ziet er heel goed uit Normaal ben ik niet zo voor het steigeren op commando maar het ziet er echt lekker gecontroleerd uit. Ga vooral zo door
Tamadine
Geplaatst: 30-01-11 22:19
Wauw wat een leuke foto's zeg.
Ik heb niet alle reacties doorgelezen verder, dus ik weet niet of het al eerder genoemd is. Maar in hoeverre in het kan zien vanaf een foto lijkt mij je bit te dik voor het fijne mondje van je mooie pony.
Dit noem ik nu eens prachtig.. vind het heel fijn om iemand van jou leeftijd te zien die zo met zen paard bezig is (heb ook even je filmpje in het andere topic bekeken).. Jullie gaan er samen zeker wel komen. Dikke pluim en doe zo voort.. prachtig paardje heb je..