Wat een leuk filmpje! Ook al is het 9minuten, heb het zelfs nog een keer gekeken!! Zo gaaf om te zien! Je shetje is ook zo'n schatje! Veel succes nog met z''n allen.
In een woord WOW! Heb echt genoten van het fimpje!!
Nickytje
Geplaatst: 29-09-10 13:32
Een bijzonder filmpje, van een bijzondere band. Ik heb er echt van genoten, ook 2x gezien. Heel leuk om jullie zo bezig te zien!
Mimi1973
Geplaatst: 29-09-10 13:36
Mooi filmpje, zou een mooie trailer kunnen zijn voor een paardenfilm . Schitterend voorbeeld van een band tussen mens en dier.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 29-09-10 13:44
Ik heb er geen woorden voor...zó mooi gemaakt!! Prachtige muziek eronder en hele mooie beelden. Wat heb jij een bijzonder band je Haflinger en die andere paarden...heel gaaf.
Leuk gedaan! Ik kijk altijd wel even naar foto's van jou en Shilas, vind het een geweldig dier maar ik moet zeggen dat ik Flip ook geniaal vind. Mooi filmpje, muziek past er goed bij en zo te zien hebben jullie veel plezier, daar gaat 't tenminste om!
Jessybelle
Geplaatst: 02-10-10 13:21
Wauuuww echt super moooi ! Mijn oogjes werden er nat van! Super wat een band jullie hebben ! Vandaag ga ik de aller eerste keer beginnen met VD, ofja poging tot in elk geval! Een prachtig voorbeeld ben jij met je paardjes!
Dankjulliewel! Jessybelle, hoe is het gegaan? Ging het goed? Voor tips kun je me altijd PB'en!
lottex
Geplaatst: 09-10-10 17:27
Wauw! de band die jij en je paarden hebben, vind ik echt fantastisch. ben met mijn shetlandponytje ook bezig aan vrijheidsdressuur & jullie zijn echt een super voorbeeld voor ons!
Karine_95
Geplaatst: 09-10-10 21:01
Wauw, dit is ook al zo'n ontzettend mooi filmpje!
E_Nalanta
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-10 09:17
Lottex, wat superleuk om te horen! Heel veel plezier emee!
Wauw schitterend gewoon! Wat prachtig om die band tussen jou en je paardjes te zien Mooi filmpje heb je er van gemaakt, echt machtig om te zien hoe jullie met elkaar omgaan en hoeveel liefde er tussen jullie is