Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
muiske07 schreef:orienta schreef:ik vind dit te ver gaan!
zover ik weet mag ik best mijn mening uiten!
dat jij het er niet mee eens bent prima maar als jij dan kan even onderbouwen waarop jij basseert dat de TS weet waar ze mee bezig is.
Omdat ik dat zeg en ik weet waar ik met bezig ben![]()
Ik snap niet waarom je je zo zit op te jagen...
orienta schreef:KellyZ schreef:Als u de reactie goed leest staat er tussen haakje's bij bewijze van, hier probeerde ik te laten zien, hoe ik het zie.
je mag wel je zeggen hoor![]()
ik geloof niet dat hier over nagedacht is,wat is hier de lol aan voor de paarden?
als je zo gek met je paarden bent laat je ze ook niet over mekaar heen springen die paarden denken
heus niet goh leuk over elkaar heen springen
KellyZ schreef:orienta schreef:ik vind dit te ver gaan!
zover ik weet mag ik best mijn mening uiten!
dat jij het er niet mee eens bent prima maar als jij dan kan even onderbouwen waarop jij basseert dat de TS weet waar ze mee bezig is.
U mag uw mening best uiten hoor. Dat doe ik ook.
Corelli schreef:Jij kent je paard het best en als jij zegt dat hij ontspant dan neem ik dat aanIk kan moeilijk komen kijken of het klopt
Mooi dat je dit met je paarden kan, ik hoop dat het niet een keer fout afloopt, want die kans zit er IMO ook dik in..
KellyZ schreef:Okee dan zeg ik je. Er kan natuurlijk iets gebeuren, dat kan. Maar de TS vertrouwt erop dat dit niet gebeurt, het zijn háár paarden en háár sprong. Ik snap dat iedereen zegt: gevaarlijk. Tuurlijk, dat is logisch, maar om nou te zeggen dat ze er misbruik van maakt is ook weer.. dit doet ze inidegeval niet met opzet.
orienta schreef:KellyZ schreef:Okee dan zeg ik je. Er kan natuurlijk iets gebeuren, dat kan. Maar de TS vertrouwt erop dat dit niet gebeurt, het zijn háár paarden en háár sprong. Ik snap dat iedereen zegt: gevaarlijk. Tuurlijk, dat is logisch, maar om nou te zeggen dat ze er misbruik van maakt is ook weer.. dit doet ze inidegeval niet met opzet.
nou of ze het met opzet doet of niet ik vind dit zeker wel misbruik van vertrouwen maken!
hoop dat TS dat ook gaat inzien en ze ophoud met dit soort dingen want eens gaat het mis en dan is het huilen geblazen!
ik vind dit meer even stoer doen hoe gevaarlijk ik bezig kan zijn
KellyZ schreef:O sorry, nou ik kan vanaf hier niet beoordelen hoe haar paarden zijn en hoe groot dat vertrouwen is, ik denk alleen wel dat ze hierop ''getraind'' zijn, en de TS ze vertrouwt, zij vind dat het vertrouwen groot genoeg is om zoiets te doen, dan moet ze dat doen als ze dat wilt. Als zij kan weten hoe zoiets uitpakt, heb ik er geen problemen mee.
KellyZ schreef:O sorry, nou ik kan vanaf hier niet beoordelen hoe haar paarden zijn en hoe groot dat vertrouwen is, ik denk alleen wel dat ze hierop ''getraind'' zijn, en de TS ze vertrouwt, zij vind dat het vertrouwen groot genoeg is om zoiets te doen, dan moet ze dat doen als ze dat wilt. Als zij kan weten hoe zoiets uitpakt, heb ik er geen problemen mee.
Eliza_18 schreef:KellyZ schreef:O sorry, nou ik kan vanaf hier niet beoordelen hoe haar paarden zijn en hoe groot dat vertrouwen is, ik denk alleen wel dat ze hierop ''getraind'' zijn, en de TS ze vertrouwt, zij vind dat het vertrouwen groot genoeg is om zoiets te doen, dan moet ze dat doen als ze dat wilt. Als zij kan weten hoe zoiets uitpakt, heb ik er geen problemen mee.
Als er iets gebeurd dan heeft het vrij weinig meer met vertrouwen te maken en zal het paard puur op zijn instinct afgaan
Dhani schreef:Tjonge orienta, wint je niet zo op zeg!, we weten nu allemaal jouwn mening wel!.
Ik denk niet dat TS er op uit was om een reltopic te openen.
orienta schreef:KellyZ schreef:Okee dan zeg ik je. Er kan natuurlijk iets gebeuren, dat kan. Maar de TS vertrouwt erop dat dit niet gebeurt, het zijn háár paarden en háár sprong. Ik snap dat iedereen zegt: gevaarlijk. Tuurlijk, dat is logisch, maar om nou te zeggen dat ze er misbruik van maakt is ook weer.. dit doet ze inidegeval niet met opzet.
nou of ze het met opzet doet of niet ik vind dit zeker wel misbruik van vertrouwen maken!
hoop dat TS dat ook gaat inzien en ze ophoud met dit soort dingen want eens gaat het mis en dan is het huilen geblazen!
ik vind dit meer even stoer doen hoe gevaarlijk ik bezig kan zijn
orienta schreef:Dhani schreef:Tjonge orienta, wint je niet zo op zeg!, we weten nu allemaal jouwn mening wel!.
Ik denk niet dat TS er op uit was om een reltopic te openen.
ik mag toch reageren op wat iemand anders er van vind en ik geef alleen maar een mening
ik maak er toch ook geen reltopic van ik zeg gewoon wat ik er van vind en als iemand daar een
aanvulling op doet geef ik daar mijn mening over
orienta schreef:KellyZ schreef:O sorry, nou ik kan vanaf hier niet beoordelen hoe haar paarden zijn en hoe groot dat vertrouwen is, ik denk alleen wel dat ze hierop ''getraind'' zijn, en de TS ze vertrouwt, zij vind dat het vertrouwen groot genoeg is om zoiets te doen, dan moet ze dat doen als ze dat wilt. Als zij kan weten hoe zoiets uitpakt, heb ik er geen problemen mee.
Dat was mijn vraag dank u dus dan kan je ook niet zeggen dat TS weet waar ze mee bezig is!
Je weet niet hoe zoiets uitpakt want een paard kan altijd opspringen.
En met dit soort praktijken vraag je er wel om dat het een keer mis gaat.
Mensen die weten waar ze mee bezig zijn laten niet paarden over elkaar heen springen.