Bonita_Bon schreef:Waarom moeten jullie gelijk hebben xxriiannee?
Een discussie hoef je niet altijd te winnen toch? we houden er andere gedachten op na, de argumenten vind ik alleen niet bij iedereen even sterk en als je blijft herhalen en herhalen word het topic er niet beter door, net zo min als de reacties van ts. No-body to blaim.
En dat "ts toch niets met de reacties doet", volgens mij doet ze dat wel, allen niet met de reacties die JULLIE steunen.
Als een hele groep mensen gaat roepen dat je niet moet paardrijden omdat dat levensgevaarlijk is, het zielig is voor het dier en onverantwoord dan blijf je toch ook bij je standpunt? Of zeg je dan? "jullie hebben helemaal gelijk, ik zal het nooit meer doen, goed dat ik jullie tegen ben gekomen!" Natuurlijk niet dan denk je "laat ze maar denken, ik weet wel beter". same here. En ik ben het ook niet helemaal eens met de toon van ts haar reacties, maar kan het wel begrijpen.
Gelijk hebben, iedereen heeft natuurlijk een andere mening. Maar als bijna iedereen zegt dit niet verantwoord te vinden, zou ik erover na gaan denken of het inderdaad wel verstandig is. Maar de reacties die de TS geeft vind ik een beetje raar. (ook las ik ergens dat ze helemaal geen antwoord geeft op de vraag die meerdere mensen stelden) En dat iedereen hetzelfde zegt is natuurlijk niet nodig, maar moet je nagaan dat bijna iedereen dezelfde mening erover heeft. TS plaatst een topic, bokkers reageren hierop en dat kan ook negatief zijn ja. En met het plaatsen van zo'n topic, (wat ik overigens wel erg knap vind!) kun je zulke reacties verwachten.