snap dat ie daar niet dood aan gaat hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
orienta schreef:nou ik bedoel als je je been over hem heen zwaait dat je hem per ongeluk een schop geeft
snap dat ie daar niet dood aan gaat hoor
orienta schreef:tuurlijk is ook gaaf gezicht en je moet wel een beetje wederzijds vertrouwen hebben inderdaad!
al nieuwe trucs in gedachten? dan verwacht ik wel een filmpje haha
muiske07 schreef:orienta schreef:tuurlijk is ook gaaf gezicht en je moet wel een beetje wederzijds vertrouwen hebben inderdaad!
Ik ben bezig aan een nieuwe film maar eer ik voldoende beeldmateriaal heb en de juiste locaties tegenkom kan dat nog wel een paar maandjes duren
orienta schreef:tuurlijk is ook gaaf gezicht en je moet wel een beetje wederzijds vertrouwen hebben inderdaad!
Ik ben bezig aan een nieuwe film maar eer ik voldoende beeldmateriaal heb en de juiste locaties tegenkom kan dat nog wel een paar maandjes duren
hmm dus nog even afwachten
ben benieuwd
wel voltige he? toch geen over mekaar springende paarden?
NicoleHorses schreef:TS; wij allemaal vragen jou wat jij zou doen wanneer je paard gewond raakt aan dit soort stunts, telkens draai jij er omheen door te zeggen dat ze dat bij crossen endergelijke ook niet doen.
wij vragen het aan jou dus niet waarom ze het niet bij die crossen doen. overigens met crossen springen mensen namelijk niet over elkaar + elkaars paard heen.
funnyhorses schreef:in elke tak van de paardesport zijn risico's
Vraag me af waarom hier zo "heftig" door sommigen word gereageerd?
Als je je dieren kent en goed daarvoor heb getraint,want het zijn tenslotte kunstjes, dan is er toch niks mis mee?
Ik wou dat ik dat kon zo zwierend en zwaaiend aan mn paard bungelen,wow.
Maar ik denk dat ik dan met een ongewilde dubbele flikflak plat op mn rug zou landen!!!(das natuurlijk ook een kunst)
en ik weet zeker dat de dieren zich niet zullen raken hoor,ook die hebben ogen in hun kop!
funnyhorses schreef:hoe hoog is de buik van het paard?50cm?
Kom op joh,en ze komt ook niet met een schweinetempo erop af gereden!
Barrel race is ook link maar word toch ook gedaan?