ai, ai, ai, mijn pony trapt, bokt en steigert

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

levitrol

Re: ai, ai, ai, mijn pony trapt, bokt en steigert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 07:13

Knap hoor! Vooral die capriole !!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:33

randalinpony schreef:
Bedankt allemaal. Lachen

@Fax: wow gave ponys in je profiel! Mijn eerste pony was een ijsje en als ik je paardjes zie laait het Ijslands vuur weer een beetje op. Ook heel leuk wat jij met je pony doet aan VD, heel harmonieus.

Dank je wel Bloos Palomino is jammergenoeg verhuist maar met mijn andere ijs ben ik ook bezig.Hij is alleen nog niet zo ver.Hij is wat serieuzer en pakt het wat moeilijker op maar dat geeft niet.Het hoeft niet snel en niet perfect en vind het moeilijk maar de beloning vind hij geweldig Haha!
Veel lieve woordjes en gejuich als het goedgaat en snoepje he Vingers aflikken

Ik heb tegenwoordig een "treatboxje" aan mijn riem hangen en als ze die zien zijn ze enorm enthausiast,de oefeningen gaan nu met veel meer overgave Ja

Is makkelijk te maken...lege plastic 2 literfles melk,helft afsnijden,koordje door 2 gaatjes en klaar.Ik gooi er stukjes wortel in...daar zijn ze dol op,maar daar kun je natuurlijk ook iets anders indoen Knipoog

Ik wacht met smart op de film Haha!
Laatst bijgewerkt door Tinky12 op 02-09-08 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:42

wat leuk zeg! Ziet er echt heel goed uit, vooral lief die oortjes zo geconcentreerd! Eeen minitoppertje Knipoog
snel weer foto's of een filmpje Haha!

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 19:23

Haha, "Randalin the movie".

We zijn nog niet met draaien begonnen hoor. Eerst moet mijn broer eens tijd hebben. Knipoog

Goeie tip trouwens van dat treatboxje. Lachen

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:31

randalinpony schreef:
Goeie tip trouwens van dat treatboxje. Lachen

Ja...of snoepbakkie Haha! goedkoop,onbreekbaar,niet scherp en makkelijk schoon te maken Bloos Knipoog

gilles001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 14:16

pri_lady schreef:
De kunsten die jouw mini vertoont zijn reuze knap zowel van de pony als degene die haar dit aanleert. Zou niet weten waar te beginnen......

Maar ik heb ook een vraag, haar oren zijn constant naar achter geplaatst waardoor ik de indruk krijg (visueel) dat de pony het juist niet leuk vind. Of moet ik het anders zien want de pony doet het toch maar even en ontzettend goed ook. Kun je dit uitleggen?

bij moeilijke oefeningen zoals capriole onderandere is het normaal dat hun oren naar achteren liggen,
komt door de concentratie.

dit staat compleet los van wel of niet leuk vinden van een oefening.

Ik heb nog nooit een paard gezien dat zijn oren naar voor doet bij het uitoefenen van een capriole eerlijk gezegd.

oortjes naar voren beteken dan ook dat het paard afgeleid is en iets anders gezien heeft.

bijvoorbeeld: jij rijdt op je paard en je communiceert met hem, je paard zal zijn oren op jou richten, maar iemand verder rammelt met een emmer eten, je paard zal zijn oren naar voren willen doen omdat het daar interesanter is. De concentratie van het paard valt weg of verminderd sterk omdat het voor hem toffer is en daardoor minder goed zijn figuren afwerken.

NoBits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 22:18

Erg mooi, alles is prachtig uitgevoerd! De Capriole is zéér netjes,
helaas jammer dat de beelden onscherp en bewogen zijn. Erg goed,
hoop nog meer te zien!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:46

Oud topic, daarom hier een slotje.