xSlvna schreef:Joolien schreef:Toch, en dat bedoel ik niet banketstaaf, zou ik nog wachten om met hem aan het werk te gaan onder het zadel. Ik vind hem nog te schraal en jou er nog steeds te zwaar voor. En dat bedoel ik echt niet banketstaaf, ik vind dat je onwijs goed bezig bent, en zet dat echt door! Maar heb geduld
Dit wilde ik ook al zeggen, hij oogt nu nog te iel om bereden te worden door iemand die uberhaubt zwaarder is dan een kilo of 55 (en eerlijk, dan zou ik er zelf met mijn ondergewicht niet op mogen). Ik zou er dan ook zelf niet (snel) op stappen.
Lekker longeren en wandelen, hulpteugeltje erbij zodat die bovenlijn wat sterker wordt en dan erop.
Maar hey, dat zou IK doen. Het is wel ontzettend gaaf om te zien hoe leuk hij én jij het VD vinden! Vooral mee doorgaan.
Ik vind hem trouwens wel écht mooi uit zien, dat lichaam, die schouders en billen, alleen zonde van de rug (maar dat is niet jou schuld).
Dat doen we ook allemaal hoor. Longeren, met of zonder pessoa, wandelen, vd en gw.
Maar ik zie wel hoeveel mijn paard geniet om nog eens echt te werken.
Vroeger hadden we een vertrouwensprobleem en bv het opstappen ging niet goed.
Ik stap op met stoeltje en hij vond dat niets en wou niet blijven stilstaan.
Nu was ik wat aan het experimenteren en hij stond in de paddock en ik vraag aan m'n vriendvoor een voetjes te geven voor er een ' op te leunen ' hij bleef superstil staan en liet het allemaal toe dus besloot ik nog eens te rijden en hij had er super veel plezier in!
Dus ondanks de mindere bespiering was waar is toch aan z'n rug, vindt hij het echt leuk om eens te rijden en dan heb ik het over wat? Een half uurtje waarbij het meeste in stap voor zo wat recht te richten.
Maar hij vindt het zelf superleuk dus jha