Wat een onwijs leuke en lieve pony heb jij zeg!! Erg mooi filmpje, en die bloopers zijn briljant Wel schattig dat ze meteen even komt kijken als je gevallen bent
Wauw zo mooi om zo'n band te zien! En wat lief dat ze bij de bloopers naar je toe kwam
Albion
Geplaatst: 14-09-12 18:02
Ziet er super gaaf uit! Ik ben eerlijk gezegd niet verbaasd dat je pony meteen stopt en naar je toe komt na die blooper: ze is zó op jou gericht en gefocust.. Super om te zien
diesel_
Geplaatst: 15-09-12 11:01
LEUK! Ik moest wel erg lachen toen je het halster afdeed en nog even een duim opstak De bloopers ook, ge-wel-dig!
Wauw wat een mooi filmpje! Knap gedaan ook met muziek, bewerking, e.d.
En die bloopers, haha geweldig Wel supertof dat Mees direct komt kijken toen je gestruikeld was Supergave pony zeg!
Anoniem
Geplaatst: 15-09-12 15:15
Zo, wat is dat een ontzettend leuke pony zeg! Zo eentje wil ik er ook nog wel hier hebben rondlopen (ooit ) Ik dacht eerst van: oh jee, een filmpje van 4 minuten, dat kijk ik nooit uit .. Maar ik heb het helemaal gekeken, zo leuk gemaakt! En uiteraard heb ik het filmpje van de bloopers eerst gekeken
Wat een team zijn jullie zeg, wauw het straalt er gewoon van af ! Ik klik eigenlijk nooit op vd filmpjes, maar ben blij dat ik dat bij jou wel heb gedaan,
En wat super lief dat ze bij je komt kijken als je valt!
StellaMay
Geplaatst: 17-09-12 22:20
Jeetje wat een prachtige band is er tussen jou en je pony! Vooral bij een van de laatste minuten op je eerste filmpje kreeg ik gewoon bijna tranen in mijn ogen. Heel erg mooi!
Echt heel mooi! Heb ook even je profiel doorgekeken, (zeker een aanrader voor de rest) echt mooi om te zien waar jullie vanaf komen en dan nu dit Jullie zijn echt leuk bezig!