Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:@ Lara_Silver: ik weet heel goed wat ik wil, alleen zit ik met het probleem dat andere mensen mij steeds van dat idee willen afbrengen en met argumenten komen waar ik me ook wel in kan vinden, waardoor ik weer ga twijfelen en andere dingen ga proberen en uiteindelijk nog steeds geen stap verder sta. Dus nu heb ik gekozen voor bitloos, dus ik zou graag daar tips over krijgen. Verder heb ik eerder al gezegd dat dit gewoon een topic is om te laten zien waar we nu staan (en dat is inderdaad op hetzelfde punt als het vorige, alleen dan zonder bit en met een longe eraan) om van daaruit verder te kunnen.
Ik vind het wel aanvallend van je dat je vindt dat mijn pony uitgeblust is, dit beoordeel jij zomaar op even een paar foto's en filmpjes, wel, je moest eens weten .... En dat vind ik jammer. Je wéét het niet, en je oordeelt toch. Spijtig. Misschien dat ik morgen nog even verder of uitgebreider op je reactie reageer (al heb ik het gevoel dat het dan een verdedigingspost gaat worden en daar heb ik de behoefte niet aan, maar ik zie wel), ik hou het nu even bekeken voor vandaag, het is al laat genoeg