Wat een uitvinding. Hij doet het goed hoor! Die is binnen no time weer strak in het pak.
Anoniem
Geplaatst: 10-05-12 08:41
hihi fietsen doen we ook hoor! maar dat is toch net iets meer gedoe met sturen en remmen en Ko vasthouden
met paard en wagen mee is het allerleukste! dan pakken we ook stukken galop erbij en dan geniet hij zoo erg! (ik ook )
ow wat leuk paarden1pony dat jullie ook op bokt zitten! hoe gaat het met Levi? doet ie het goed? wat is ie al gegroeid zeg! hij lijkt idd op Kootje!
Ko is absoluut een über braverd, combi karakter en vroeg oefenen werpt zijn vruchten af
Meloen
Geplaatst: 10-05-12 09:22
Speciaal voor Kootje:
"When I walk in the spot This is what I see Everybody stops and is staring at me I got passion for my boss And I aint afraid to show it (show it, show it, show it) I'm sexy and I know it I'm sexy and I know it"
Hij is zo geweldig. Het eerste topic en deze ook weer, ik vind het echt een geniaal paard en denk dat hij bepaalde momenten ook echt zo denkt als jij het neer zet. Heel erg leuk en het kan in de toekomst alleen nog maar leuker worden.
Hij doet het goed zeg aan de lange lijn. Knappe Koo. Mooie plek ook om hem wat dingetjes te leren, lekker rustig, bij ons zit je meteen aan een drukke weg.