Silke en de rest @ een dagje VD... Veel vooruitgang...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:14

Super knap! Dat lopend steigeren kost Silke toch wel enorm veel kracht? Ziet er echt heel leuk uit! :j

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 17:30

Brr, ik vind die eerste keer steigeren op je schouders er best eng uitzien! Maar je zal wel weten wat je doet.
Ziet er allemaal wel echt supergaaf uit!! Net alsof het een hond is :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-12 19:05

Sizzle schreef:
Wat kan die Silke lang op haar achterbenen lopen zeg, alsof het geen moeite kost :wow:
Ik denk haast de spaanse rijschool daar nog jaloers op kan zijn.
Kan ze ook een sprong op de achterbenen?

Ben ik wel mee bezig ja :D
Maar is nog aardig lastig haha, soms springt ze wel eens omhoog als ze fanatiek is, maar op commando zetten is nog een verhaal apart. :)
Met Vienna was ik al wel zo ver :j

xMathilde schreef:
Super knap! Dat lopend steigeren kost Silke toch wel enorm veel kracht? Ziet er echt heel leuk uit! :j

Dat kost veel kracht ja :) maar dat kon ze ook niet binnen 2 weken :) Ben er wel een jaartje of anderhalf mee bezig geweest...

zamira16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 19:12

normaal ben ik altijd een stille meelezer van je topics
maar bij deze:
echt ziekelijk goed wat jij allemaal voor elkaar krijgt! +:)+

Britt_S

Re: Silke en de rest @ een dagje VD... Veel vooruitgang...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 22:26

ziet er weer geweldig uit :D ik blijf het knap van je vinden!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 22:31

Woow wat super super super gaaf.. ik ben er zoo van onder de indruk als ik jou weer bezig zie met die schimmel pony :oo

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 22:43

Weer een leuk topic om te zien! Het is echt ongelofelijk wat jij allemaal voor elkaar krijgt! Dat steigeren en benen op je schouders vind ik SUPER eng, maar ik ben dan ook maar een bange :o

Ik zou je trouwens zo uitnodigen om mij eens een lesje te geven, alleen jammer dat ik in België woon :Y)

Desireex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 22:55

super gaaf nikki ! :D

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 23:40

VisibreTeam schreef:
xMathilde schreef:

Dat kost veel kracht ja :) maar dat kon ze ook niet binnen 2 weken :) Ben er wel een jaartje of anderhalf mee bezig geweest...

Ik kan het geloven, maar het trainen loont zich :)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 23:48

Aah zou zograag eens les van jou willen hebben :P
Vind het er zo goed uitzien!

Mijn pony is ontzettend slim en ik kan daar af en toe echt niet mee omgaan.
Hij kan een aantal dingen, maar nieuwe dingen aanleren lukt niet echt omdat hij als ik iets vraag een show gaat geven van dingen die hij al kan :P
En als ik dan bijvoorbeeld doorvraag doet hij zijn hoofd omhoog en negeert hij me verder en dan kan ik niets meer :P

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 23:54

Ik net je mooie website. Ik vind het ontzettend leuk om te zien hoe sterk je je in de afgelopen jaren ontwikkeld hebt zodat je er al op zo'n jonge leeftijd ervan kunt bijverdienen.
Als je zo doelgericht doorgaat dan zal het me niets verbazen dat je over 20 jaar net zo bekend bent als bijv. Parelli. Ik heb er echt veel respect voor zo georganiseerd jij in je leven lijkt te staan +:)+

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 01:15

Ympi schreef:
Weer een leuk topic om te zien! Het is echt ongelofelijk wat jij allemaal voor elkaar krijgt! Dat steigeren en benen op je schouders vind ik SUPER eng, maar ik ben dan ook maar een bange :o

Ik zou je trouwens zo uitnodigen om mij eens een lesje te geven, alleen jammer dat ik in België woon :Y)

Ik ben van plan deze zomer ook naar Belgie te reizen voor lessen....
Bijvoorbeeld een week in een provincie rondtouren met de trein :j

Sizzle schreef:
Ik net je mooie website. Ik vind het ontzettend leuk om te zien hoe sterk je je in de afgelopen jaren ontwikkeld hebt zodat je er al op zo'n jonge leeftijd ervan kunt bijverdienen.
Als je zo doelgericht doorgaat dan zal het me niets verbazen dat je over 20 jaar net zo bekend bent als bijv. Parelli. Ik heb er echt veel respect voor zo georganiseerd jij in je leven lijkt te staan +:)+

Haha, eigenlijk ben ik TOTAAL niet georganiseerd maar een wandelende hoop chaos := Maar als ik eenmaal bezig ben kan ik me gelukkig wel concentreren op wat ik doe :)

Ik weet niet waar ik nu sta, ik weet niet waar ik over 20 jaar sta, zolang ik er maar plezier in blijf hebben en de paarden waarmee ik werk het ook leuk vinden :) Ik geniet van lesgeven, heerlijk mensen uitleggen en begeleiden samen met hun paard, showtjes op zn tijd zijn ook leuk, maar het is niet mijn grote doel in mijn leven :) Als het zou kunnen dat ik er in door kan gaan en mn brood mee kan verdienen, dan GRAAG! Maar ik heb niet echt de behoefte om beroemt te worden :)) Laat mij maar achter de schermen paardjes trainen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 11:13

Zolang je nog maar eens aan ons denkt als je toch beroemd bent is het goed :P

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 17:29

Hahaha ik verwacht niet dat ik beroemd word hoor :))

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 19:56

Als je in de provincie oost-vlaanderen langs komt, moet je mij niet vergeten hoor! En dat meen ik, daar neem ik dagje verlof voor! :-)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 20:37

grote kans dat ik daar kom :j

Op mijn facebook zal ik in iedergeval posten wanneer ik richting Belgie ga :)

( zoek even naar 'Nikki van Olst')

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 20:54

Ik zal je fb in de gaten houden! Dat zou ik wel erg leuk vinden moest het lukken :D

nina023

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 21:01

Is dat lopend steigeren nou niet ontzettend slecht voor d'r achterbenen? Het is geen verwijt maar gewoon een vraagje ;)
Ziet er wel allemaal super gaaf uit!

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 23:04

Jeetje wat gaaf Nikki! Wat me het meest aanspreekt is wel dat Silke geknield blijft, totdat je je beloning geeft. :j Benen over je schouders vind ik ook erg eng, maar jullie komen er wel! Good work, lijkt me leuk jullie een keer in het echt aan t werk te zien! :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 06:36

anneschr schreef:
Is dat lopend steigeren nou niet ontzettend slecht voor d'r achterbenen? Het is geen verwijt maar gewoon een vraagje ;)
Ziet er wel allemaal super gaaf uit!

Valt opzich wel mee :)
Als je er goed op traint en het paard gebruikt zijn lichaam tijdens het steigeren correct (Achterhand er onder, tillend vanuit de rug) en hij heeft er de bespiering en kracht voor, dan valt het allemaal mee :) Maar als je paard verkeerd steigert, dus bijv. rug weg drukt, dan heb je wel op lange termijn grote problemen :j

Nista_RX schreef:
Jeetje wat gaaf Nikki! Wat me het meest aanspreekt is wel dat Silke geknield blijft, totdat je je beloning geeft. :j Benen over je schouders vind ik ook erg eng, maar jullie komen er wel! Good work, lijkt me leuk jullie een keer in het echt aan t werk te zien! :)

Ja daar ben ik de laatste tijd hard op aan het trainen geweest, want Silke is nogal van het vlug vlug vlug en normaal kwam ze gelijk omhoog na de grond maar aan te raken met het knielen :) Dit ben ik nu ook met het compliment etc aan het trainen :) En je bent welkom hoor :D

xhenkexspons

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 12:30

Ja gaaf nikki! Ze is indd hard vooruit aan het gaan! Ik kijk écht uit naar onze duo show! :D

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 11:32

Ik vind het zo knap hoe je dit allemaal voor elkaar krijgt met een paard! Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt geen verstand heb van vrijheidsdressuur. Lijkt me super leuk om te doen! Helaas heb ik het paard er niet voor.