Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sizzle schreef:Wat kan die Silke lang op haar achterbenen lopen zeg, alsof het geen moeite kost![]()
Ik denk haast de spaanse rijschool daar nog jaloers op kan zijn.
Kan ze ook een sprong op de achterbenen?
xMathilde schreef:Super knap! Dat lopend steigeren kost Silke toch wel enorm veel kracht? Ziet er echt heel leuk uit!
VisibreTeam schreef:xMathilde schreef:Super knap! Dat lopend steigeren kost Silke toch wel enorm veel kracht? Ziet er echt heel leuk uit!
Dat kost veel kracht jamaar dat kon ze ook niet binnen 2 weken
Ben er wel een jaartje of anderhalf mee bezig geweest...
Ympi schreef:Weer een leuk topic om te zien! Het is echt ongelofelijk wat jij allemaal voor elkaar krijgt! Dat steigeren en benen op je schouders vind ik SUPER eng, maar ik ben dan ook maar een bange![]()
Ik zou je trouwens zo uitnodigen om mij eens een lesje te geven, alleen jammer dat ik in België woon
Sizzle schreef:Ik net je mooie website. Ik vind het ontzettend leuk om te zien hoe sterk je je in de afgelopen jaren ontwikkeld hebt zodat je er al op zo'n jonge leeftijd ervan kunt bijverdienen.
Als je zo doelgericht doorgaat dan zal het me niets verbazen dat je over 20 jaar net zo bekend bent als bijv. Parelli. Ik heb er echt veel respect voor zo georganiseerd jij in je leven lijkt te staan
anneschr schreef:Is dat lopend steigeren nou niet ontzettend slecht voor d'r achterbenen? Het is geen verwijt maar gewoon een vraagje![]()
Ziet er wel allemaal super gaaf uit!
Nista_RX schreef:Jeetje wat gaaf Nikki! Wat me het meest aanspreekt is wel dat Silke geknield blijft, totdat je je beloning geeft.Benen over je schouders vind ik ook erg eng, maar jullie komen er wel! Good work, lijkt me leuk jullie een keer in het echt aan t werk te zien!