Duhelo schreef:Kan er mss in het topic ook uitgelegd worden hoe je de oefening aanleert?
Lijkt me niet

Daar heb je namelijk boeken, websites en instructie mensen voor

Waauw die doet hem érg gaaf!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VisibreTeam schreef:Kijk. Ik kan het hier wel allemaal gaan uitleggen straks bij alle oefeningen, maar dan lezen mensen verkeerd, lopen vast, komen niet verder en dan kan ik BLIJVEN uitleggen.... En ik ga geen lappen tekst met meerdere methodes etc posten.
Het beste om iets te leren is via les, dus zodra iets vastloopt gewoon geholpen kunnen worden of met een boek met veel illustraties.
manishdra schreef:Waarschijnlijk omdat je dat niet even van een topicje kunt leren... ze gaan het dan fout geïnterpreteerd oefenen. En dat is dat met de jambette nog niet zo heel erg gevaarlijk, maar dan willen ze dat bij alle andere oefeningen ook.
Daarnaast is het denk ik interessanter om te kijken of paarden het goed doen en of je het nog kunt verbeteren. Want dat staat vaak niet in een boekje.
manishdra schreef:Waarschijnlijk omdat je dat niet even van een topicje kunt leren... ze gaan het dan fout geïnterpreteerd oefenen. En dat is dat met de jambette nog niet zo heel erg gevaarlijk, maar dan willen ze dat bij alle andere oefeningen ook.
Daarnaast is het denk ik interessanter om te kijken of paarden het goed doen en of je het nog kunt verbeteren. Want dat staat vaak niet in een boekje.
VisibreTeam schreef:Word dat been opgetild?
Want dan trek je het regelrecht uit de kom. Als een paard dit uit vrije beweging doet kan het, maar het lijkt erop dat het been omhoog word gehouden.