Bliksem VD net begonnen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

carmenbrum

Re: Bliksem VD net begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-12 07:15

Hihi, dankje! Bliksem pakt alles erg snel op, maar probeer vooral erg duidelijk te zijn. Gebruik je een clicker? Anders moet je er op bokt of google even naar zoeken, werkt erg handig!

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 08:58

Hoi allemaal!
Een updateje van dinsdag:

Ik ben nu weer wat fanatieker aan het oefenen in de vrijheidsdressuur, ondertussen is hij ook beleerd voor de kar :j
Hij kan al wat meer kunstjes en liggen ben ik aan het oefenen, door er gebruik van te maken als hij het een keer uit zichzelf doet..
Ik weet dat de buiging niet helemaal lekker gaat.. Het compliment doet hij wel, maar dan zn hoofd helemaal op de grond tussen zn benen door zeg maar.. En op de foto in het filmpje wou ik juist proberen dat te voorkomen, wat niet helemaal lekker ging.. :o
Bij de klassieke buiging wil hij maar niet zakken.. :n Ik druk op de singelplek maar hij snapt t helaas niet..
Het steigeren is naar mijn mening (op sommige foto's) al wel verbeterd vergeleken met eerst, toen jullie zeiden dat hij zn rug wegdrukte enz.. Hier zou ik dan ook graag wat commentaar op willen.
Ik zou dus graag commentaar willen op alles, wat beter kan en wat fout gaat enz..
Groetjes Carmen

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 19:13

Niemand? ;(

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 22:47

Ziet er leuk uit! Ik doe zelf geen vd maar ik vind het altijd erg leuk om te zien (ik zou het zelf wel willen maar dat kan niet om bepaalde redenen bijv. Dat ik geen paard (pony/shetlander) heb :+ :Y) )

carmenbrum

Re: Bliksem VD net begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 09:05

Hihi dankje! Jammer..