Prachtig filmpje! jullie kunnen zo in een film gaan spelen, ziet er echt bijzonder mooi en ontspannen uit!
Aah, daar is die dan eindelijk!Geen sneeuw, maar wel heel erg mooi... Ik ben echt jaloers op jullie. Natuurlijk niet in de vorm van afgunst, maar het is echt inspirerend om naar jullie te kijken.Als Eva ooit naar Groningen komt...
Eén woord: indrukwekkend!!!!!Heb je al bij Lorenzo the Flying Frenchmen gesolliciteerd? Echt prachtig, de band tussen jou en je merrie..
Wauw wat een geweldig filmpje en wat een superfijne combi zijn jullie om naar te kijken!! Petje af! Je ziet zo goed de mooie band tussen jullie!
Ik heb nog nooit en ook nog nooit een reactie achter gelaten in een foto topic.Dus dit zegt wel wat...WOW. Geen woorden voor. Respect. Ik heb met stilte zitten luisteren.
Kan niet beter! Jij en andorra zijn geboren om samen te zijn! En Eva wauw je hebt er weer werk van gemaakt!!
Liet het filmpje ook aan mama zien, zegt ze: 'tsjonge, hij is écht verliefd op Andorra he... wat mooi'
*kijkt voor de 2e keer het filmpje*Het klopt gewoon PRECIES! die beelden met die muziekJij en je liefde met je paard Gewoon WAUW