m.. waar ken ik die titel toch van of hethaflingerforum.nl heb ik precies dezelfde titel gebruikt voor mijn foto's
Het ziet er goed uit! jullie zijn echt lekker bezig zo. Enuhm.. is het je ook opgevallen dat haar al oren anders staan? Daarbij ziet ze er wat geduldiger uit tijdens de oefeningen (minder gericht op de beloning zeg maar)
Lauraenabe, haha, dat is wel heel toevallig! Ik denk dat ik die zin nooit meer zal vergeten. Heb het boek helemaal uit. Klopt, op het filmpje is dat inderdaad goed te zien, al was ze met foto's maken wat opdringerig, maar dat was mijn eigen schuld. Normaal gesproken doen we hooguit 3 oefeningen.
Inderdaad ik ook niet. Ik heb hem zelfs op een shirt gedrukt voor wanneer ik 'shows' ga doen op haflingerdagen Dat zou ik 11 feb namelijk al gaan doen maar heb helaas af moeten melden
Lauraenabe, dat is een leuk idee!! Ben benieuwd naar een foto. Wat jammer dat je af hebt moeten zeggen.
lauraenabe
Geplaatst: 18-01-12 18:13
hij is een beetje klein maar een betere foto heb ik nog niet. binnenkort heb ik een foto shoot en daar zal ik wou ik heb bij dragen Dit is de achter kant, voorkant staat Laura & Abe
Heeeej Tien! Wat doen jij en Kimmetje het goed zeg!!! Ziet er echt geweldig uit!
Anoniem
Geplaatst: 19-01-12 00:44
ik klikte 2 aan ( foutje, ik leg maar niet uit hoe dat kwam) maar ik bedoel 12 of 14. Gewoon waar jullie gezellig samen opstaan
Captain
Geplaatst: 19-01-12 08:57
Ik zeg ook 12 en 14. Wat een geweldig filmpje, vergelijk het eens met een van jullie filmpjes vorig jaar en kijk eens hoeveel resultaten jullie al geboekt hebben. Erg goed man! Vind Kim er ook super uitzien, en jij ook natuurlijk. Jullie band spat van het scherm af.
Nista_RX
Geplaatst: 19-01-12 10:13
Jullie gaan echt goed zeg! Koudbloeden zijn ook zó gaaf he!
Ik zou voor foto 12 of 14 gaan
Jaydee
Geplaatst: 19-01-12 10:44
Mooi foto overzichtje! Ziet er goed uit! Ik ga voor foto 14! En ik zie dat meerdere mensen het met me eens zij, haha
Lauraenabe, die is leuk!! Die hoefjes erop zijn gaaf. Waar heb je dat laten doen en tot welke maat gaat zoiets?
Jaan, dankjewel!!
MariekeB; Haha, nu wil ik weten waarom je 2 aanklikte.
Hannah, ik merk zelf ook dat het de laatste tijd steeds makkelijker gaat om haar iets te leren. Ze weet dan dat we iets nieuws gaan doen en denkt dan zelf ook mee. Dankje..
Nista_RX; Kim is moeilijk, maar daardoor juist zo waardevol voor mij. Ja, die foto's vind ik ook leuk om te doen!
Jaydee; Ik zag het al, haha..
lauraenabe
Geplaatst: 19-01-12 17:12
KoudbloedKim schreef:
Lauraenabe, die is leuk!! Die hoefjes erop zijn gaaf. Waar heb je dat laten doen en tot welke maat gaat zoiets?
Ik heb het bij spreadshirt.nl laten doen. Veel vrouwen shirts zijn maar heel klein (maat xs/s/m) maar als je bij de mannen shirts kijkt zijn de maten groter (maten staan er in cm bij)