Zo! Voor een 1,5 jarige heeft ze al flink manen en staart! Leuk dat je zo met haar bezig bent! Braaf ding!
Hmm @Jolliegirl, is die vriendin niet gewoon een slechte smoes? Maakt verder niet uit hoor.
Joscaa
Geplaatst: 21-11-11 19:29
Hele leuke foto's. Ach, zolang je lekker op een speelse manier met ze bezig bent, niet longeert (met bijzet etc) vind ik het allemaal geen kwaad kunnen hoor. Hier krijg je makkelijke paarden van en het ziet er altijd in de topics lekker rustig en ontspannen uit
Majken
Geplaatst: 21-11-11 19:31
leuke pony ! ik denk dat ik dat ook maar eens ga uitproberen zo een schriktraining
esther_X_
Geplaatst: 21-11-11 19:35
aaah wat een leuk pluizig beestje ziet er goed uit hoor
Longeren doe ik sowieso niet, allemaal nog veel te sirieus, we doen gewoon lekker spelen, wandelen enzo.
Creatief zijn we denk wel ja, ahaha, met die bal wist ik ook niet hoe ze zou reageren, Pippa vond het niet eng, maar haar weidegenootje vond het wel wat spannender. Als het straks met al het vuurwerk is afgelopen, gaan we keer onder een tunneltje door, bij ons in de buurt, kijken hoe ze dat vind, maar nu word daar allemaal vuurwerk afgestoken, lijkt me niet zo'n strak plan.
Dat lijkt me dan ook niet zo'n goed idee nee. Daar moet je dan nog maar even mee wachten is ze heel bang voor vuurwerk? Of weet je dat niet, anders wordt het nog wat met oud en nieuw
Jolliegirl
Geplaatst: 21-11-11 19:50
_Fleurtjuhh_ schreef:
Hmm @Jolliegirl, is die vriendin niet gewoon een slechte smoes? Maakt verder niet uit hoor.
Pas op of ik verraad je
PippaLuca
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-11 19:51
Nee, valt wel mee met vuurwerk, maar het is vooral dat hun met vuurwerk gaan gooien oid. We gaan wss ook nog een keer paar rotjes zelf afsteken, kijken hoe ze d'r op reageren, maar ik denk dat ik op oudjaarsdag gewoon wat vaker op en neer fiets, maar denk dat alles wel goed gaat komen.
@Jolliegirl, ahahahahhaha
Britt_S
Geplaatst: 21-11-11 19:59
super leuk topic weer thijs! pippa staat er leuk op!
Wat een leuke pony heb je, leergierig ook nog! Ze straalt helemaal van plezier.
ikzelf heb ook een van 1,5 jaar en doe ook schriktraining en spelen en ook wandelen, je ziet ze gewoon genieten waneer je met ze bezig bent. Waneer ik hem terug in de wei zet dan loopt hij me nog na om nog wat te kroelen, daarna draait hij zich om en gaat dan naar de andere paarden. Hij komt ook altijd waneer hij me in de wei ziet ik kan hem ook altijd gewoon uit de wei meenemen weg van de kudde. Dit geeft ook aan dat hij het leuk vind waneer we samen iets doen. ik let er wel op dat het niet langer dan 10 min. aan het "werk" is.
@_Pretty Dankjewel! 't doel is om d'r voor de kar te gaan zetten. Ik word waarschijnlijk te groot en te zwaar om op haar te rijden. Ze is nu 119 cm, en zal waarschijnlijk grote B, kleine C pony worden. Ik wil d'r wel onder het zadel hebben, maar dat kan wel wachten.
Pippa wat een leuke naam Is juist super leuk om met zo'n jong beesie schriktrening te doen, dat kan geen kwaad hoor. Ben benieuwd hoe ze er over een jaar uit ziet.