Onze eerste lange teugelles weer, Fifi's come back!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bullymonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 07:46

Wat gaaf om Fifi weer te zien lopen. Echt super om te zien hoe ze er nu uitziet. Het lijkt me een heerlijk gevoel te weten dat je gewoon weer lekker aan de slag kan met haar en dat het alleen nog maar beter kan worden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 07:47

bedankt allemaal!

stalQuoVadis schreef:
Yes, Fifi's comeback !!!
We had dat ooit kunnen denken, maar toen we eenmaal bezig waren met de wondverzorging etc.
Zagen we wel hoe snel het allemaal genas, lichamelijk. Denk dat ze destijds mentaal wel heel veel voor de kiezen heeft gehad.
Daarom doet ze het thuis bij haar eigen vrouwtje het aller beste.
Het is jullie beide gegund.

thanx!
ze heeft inderdaad een flinke klap gehad van alles bij elkaar, maar ze komt er wel, wat dat betreft is ze keihard...
het zal alleen veel tijd kosten en dat zal ze krijgen, we bouwen heel rustig voort op wat we nu hebben...
dat de wond zo super is hersteld is ook aan jullie goede zorgen op de wei te danken!
het was een goede oplossing voor dat moment voor het herstel van de wond, zou niet weten hoe ik dat die maanden hier op had moeten lossen...

dat toen het moment kwam om haar weer naar huis te halen was goed zo denk ik, ze heeft nu weer alle aandacht en de beweging die ze weer nodig heeft om verder te bouwen na het eerste stuk wat bij jullie is gebeurd...
nu alleen nog dat stukje vet en spieren erbij zien te krijgen en dan is ze weer helemaal de oude Fifi! :j

enomorado, dank je!
het blijft voor ons ook een wonder hoor dat ze alles zo weer accepteerde!

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 07:58

Ik ben echt heel blij voor jullie .. Wat jullie voor haar over hebben gehad geeft ze nu weer allemaal terug ...
Ken heel veel mensen die veel voor hun paard (en) over hebben maar vind wat jullie voor haar over hebben gehad heel speciaal de liede en geduld en het vertrouwen echt bijzonder :j !!

Geniet er maar van !!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 07:56

dank je! :j