Mijn Kippetje leert vrijheidsdressuur [Filmpje]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xiniee

Re: Mijn Kippetje leert vrijheidsdressuur [Filmpje]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 13:12

Ben ik het niet mee eens, in mijn uitleg staat ook dat dat dient als je paard ineens dominant tegenover je wordt etc, je eindigt als vrienden.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 13:19

laten we deze discussie stoppen :) de TS heeft duidelijk niet de interesse in Join up. Zij doet dit op haar manier en ik vind dat ze het goed doet! Inderdaad de afstand een beetje, maar het volgen zit er al goed in hoor! En in die regen... pff! diehard! haha Een beetje regen vind ik ook niet erg, maar in de plassen rennen ga ik niet doen

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 16:14

In een ander topic werd in nog wel watje genoemd omdat ik een regenpak aan had :')

Maar inderdaad, het verder gaan over een join-up heeft geen zin. Heb er echt totaal geen interesse in.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 16:22

Daarom! en je moet doen waar jij en je paardje je prettig bij voelen, dat is belangrijkste van allemaal. Als jij er geen interesse in hebt, wie bepaald dan dat jij dat moet doen?

En watje? haha nou ik vind super van je hoor! dat je door wind en weer toch bezig bent! ik moet eerlijk bekennen.. soms als het hard regent heb ik zoiets van pfff liever niet hoor!

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 16:54

Dat vind ik mooi gezegd :j

Ik ga ervan uit dat het een grapje was van degene die dat zei hoor ;)
Ik moet mezelf ook wel echt motiveren om met zulk weer naar buiten te gaan! Maar als ik er eenmaal ben heb ik het altijd wel naar mijn zin :P

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 22:28

Dat heb ik dan wel gemeen met je haha vanavond was het slecht weer maar toen ik eenmaal t lieve hoofdje zag, dacht ik ja! toch goed dat ik gegaan ben !