Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 26-06-11 12:16
Wat een geweldig paard heb jij! En ook supercoole foto's! De beschildering is ook gaaf. Ik vind het wel jammer dat jouw outfit zo gewoontjes is. Ik zou er iets bij passends bij maken en desnoods dezelfde soort beschildering op je wang. Maar voor de rest is het echt geweldig leuk!
Ziet er leuk uit maar de steiger foto's vind ik helemaal niks. Op de laatste steigerfoto vind ik het er ronduit gevaarlijk uitzien. Alsof ze elk moment om kan klappen. Weet niet of je ook kan aanleren om wat lager te steigeren want eens gaat dit echt flink fout. Verder hele mooie foto's en ook de schilderingen zijn erg leuk.
Wat ik heb gezien van Vienna is dat ze heel beheerst omhoog komt en haar balans goed verdeelt. Ze ziet er heel stabiel uit en ik krijg dan ook echt niet de indruk dat ze op omklappen staat.
Dat idee kreeg ik ook alleen maar bij 1 foto en vind het er doodeng uitzien.
loveFlicka
Geplaatst: 26-06-11 19:05
Gaaf.. ga er mee door!
Nista_RX
Geplaatst: 27-06-11 16:14
Gaaaaff!! Vooral dat je haar geverfd had, geeft een mooi effect!
mandy358
Geplaatst: 27-06-11 16:20
Zoals altijd: Super gaaf en mooi! Ik kijk jullie topic's altijd vind het altijd onwijs gaaf Ben zelf ook bezig met vrijheidsdressuur maar ben nog LANG niet zo ver haha
Mag ik vragen wat voor een verf het is en hoe je eraan komt?
Is het speciale paardenverf? zo ja waar koop je dat? of is het gewone verf?