Noooo Ziet er super uit Tammetje! die buiging Ik wil Noo en jou nog steeds meeten hoor, vakantie binnenkort en als dat been straks over is gaan we wat anders doen
Wow, wat een prachtbeestjes, jullie hebben zo een goede band...
__Danielle
Geplaatst: 08-07-11 17:07
Wat een leuke foto's! Op de 7e foto lijkt je paard net een wilde hengst met die wapperende manen
Superkizzie4
Geplaatst: 08-07-11 17:42
volgende keer als ik je foto's ga kijken zorg ik dat er een kwiel bakje naast me staat, omijngod wat een slobber foto's !!
Elvi_Elisa
Geplaatst: 14-07-11 00:41
Wauw leuke pony en hele gave foto'ss!!!
luuklover
Geplaatst: 19-07-11 10:40
Leuk, mooi om te zien!
Ik ben er inderdaad mee bezig geweest, alleen ik dacht steeds dat ik het verkeerd deed. Ik zou er wel een ervaren iemand bij hebben, en dat heb ik niet. Ik ben gwn bang dat ik het verkeerd aan leer, en hoe je alles aanleert????????! idk!? Maar ik ga een hele boel opzoeken! Bedankt voor alles op mijn vragen! Toch is het heeeeel moeilijk om hier iets te vinden, zoeken. Het is een klein dorpje en er zijn niet heel veel paarden, en de paarden die er zijn rijden en verzorgen de eigenaren zelf
het soort halster maakt niet uit voor VD, meestal train ik zonder halster, maar de foto's met halster waren de eerste paar, toen was ik hem vergeten af te doen ik vind het touwhalster vooral fijn om mee buiten te wandelen
okee mij is verteld dat het beter werkt maar ja ik ga hem denk ik nu toch gebruiken ik ben al de hele ochtend naar van alles aan het zoeken over vrijheidsdressuur(: en ga vanmiddag gelijk beginnen(: Dankje!