Wauw geweldig, meid daar mag je trots op zijn. Dat filmpje is echt prachtig! En die foto's op het strand zo tegen de avondzon in, wauw dat zou ik ook wel willen.
Je hebt zó veel bereikt met Spons.... ik vind het echt súper! Dat filmpje is echt gewéldig!!! Diepe respect voor jou met je pony!
Wat een onwijs gave foto's! Ook ik vind die ene in galop "zonder handen" het gaafst, het plezier straalt ervan af, dat is een vergroting waard!
Ik wou dit topic bijna voorbij gaan, zag een spongebob harige shetlander voor me die wat voetjes gaf. Maar wauw wat een mooi plaatje zijn jullie met ze twee zeg! En wat een supertof filmpje muziek ook erg goed uitgekozen, heel mooi!
wat een mooie beelden zeg!Mooi ook zo tegen de rode zon in Voor de foto's zou het mooier zijn als je met de steigerfoto's niet naar beneden zou kijken denk ik.Jammer dat ie zo klein is en jij er dus straks afgroeit, maak dus maar veel foto's van je mooie kunsten!
WAUW!Echt super!Ik vind die foto's op het strand echt SUPER mooi!En dat filmpje krijg je gewoon kippenvel van!Echt zo mooi!