Hij is al veel veranderd he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linde_ schreef:Ziet er leuk uit, maar trek je nou zijn been onder hem uit om hem een compliment te laten doen? Dat is wel erg makkelijkVerder zou ik voor de buiging hem eerst in spagaat laten gaan en dan pas buigen, nu staat ie niet zo netjes met zijn achterbenen. Verder vind ik het er erg leuk uit zien!
E_Nalanta schreef:Supergaaf Danielle, hij doet het zo goed en hij is zó bloedmooiIk ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet wanneer hij volwassen is,
kom overigens graag een keertje langs om hem op de foto te zetten als je dat leuk zou vinden!
doei schreef:Wat een discussie![]()
Ik ruik jaloezie!
Prachtig Danielle, je jonkie is totaal gefocust op je, weet zijn plek, doet graag wat voor je, jullie hebben samen een taal en leert ook nog eens spelenderwijs (spelenderwijs de concentratieboog vergroten).
E_Nalanta schreef:Oeps, post per ongelijk verwijderd. Snorry!
Nee, dat heb je fout. Dit zíjn natuurlijke bewegingen, hoe je het ook wend of keert. Op commando gezet of niet, het is natuurlijk
voor een paard om zich met deze bewegingen bezig te houden, of dat nu spelen met kuddegenoten is of tijdens het spelen met een mens.